تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۳۰۰۰۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری وکیل قلابی در امیدیه

  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه گفت: شخصی که با جعل عنوان، خود را وکیل دادگستری معرفی می‌کرد، با رصد حفاظت اطلاعات دادگستری امیدیه به دام افتاد.

  رحمان بن سعید روز یکشنبه در این خصوص بیان کرد: بر اساس گزارشات دریافتی مبنی بر فعالیت شخصی فاقد مجوز به عنوان وکیل در شهرستان امیدیه و ایجاد دفتر برای پذیرش مراجعان، موضوع به صورت جدی با هماهنگی حفاظت اطلاعات دادگستری مورد رصد و شناسایی قرار گرفت و پس از جمع‌آوری ادله و اسناد کافی در مورد فعالیت مجرمانه وی، بازداشت و با تشکیل پرونده روانه زندان شد.
وی افزود: این وکیل قلابی با استفاده از اعتماد مردم و چاپ کارت و سربرگ و ایجاد دفتر وکالت، اقدام به دریافت پول و حق مشاوره از مردم می‌کرد.
بن سعید ادامه داد: شهروندان در مراجعه به دفاتر وکلا و سایر تخصص‌ها حتما از معتبر بودن فرد اطمینان حاصل کنند و امورات خود را در اختیار افراد فاقد صلاحیت قرار ندهند.

 

بازداشت ۲۰ عامل فروش و توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان کارون

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کارون گفت: ۲۰ نفر از عاملان فروش و توزیع مواد مخدر و روان گردان و تعدادی از معتادان متجاهر در این شهرستان بازداشت و جمع آوری شدند.

علی فروزان‌فر با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده بیان کرد: مواد مخدر و روان گردان زمینه‌ساز وقوع سایر جرایم و آسیب‌های اجتماعی متعدد است در همین راستا طرح‌ پاکسازی مناطق آلوده، به صورت مستمر و دوره‌ای در حال انجام است.

وی ادامه داد: این طرح‌ در محله کوی شهید محسن (گاومیش آباد) اجرا شد و با ورود به منزل و مخفی‌گاه ضمن کشف مقادیری موادمخدر، ۲۰ نفر از فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و روان گردان دستگیر و با قرار متناسب روانه زندان و معتادان متجاهر نیز به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.
فروزان‌فر از اجرای این طرح در سایر مناطق آلوده شهرستان به صورت‌ مستمر خبر داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار