تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۳۰۰۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نگاه ویژه به بانوان ملی‌پوش در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی خوزستان‌ 

  معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از نگاه ویژه به بانوان ملی پوش در مسابقات آسیایی و جهانی در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان خبر داد.

سکینه ناصری مقدم  با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی، مربیان و داوران المپیکی، پارالمپیکی، آسیایی و جهانی، اظهارکرد: برای سومین سال پیاپی در هفته پیش رو و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی، مربیان و داوران استان خوزستان در بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و جهانی برگزار می‌شود.

او افزود: در این مراسم با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های مدیرکل از ورزش بانوان، دختران ملی‌پوش به شکل ویژه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش خوزستان عنوان کرد: در این آیین تجلیل علاوه بر بانوان مدال‌آور یا مربیان و داوران حاضر در مسابقات آسیایی و جهانی به بانوانی که موفق به همراهی تیم‌ملی در مسابقات آسیایی و جهانی نیز شده‌اند ولو این‌که مدالی کسب نکرده باشند، معادل مدال برنز پاداش تعلق خواهند گرفت‌. 

او تاکید کرد: این اقدام به جهت حمایت از بانوان ورزشکار و افتخارآفرینان خوزستانی است تا مسیر موفقیت برای این عزیزان همراه با ایجاد انگیزه مناسب برای سایر بانوان حوزه ورزش نیز باشد.

ناصری مقدم در پایان عنوان کرد: همچنین به جهت حمایت از نمایندگان شایسته استان خوزستان در پارالمپیک پاریس، از عزیزانی که موفق به کسب مدال هم نشدند، تجلیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در این آیین، از افتخارآفرینان رشته‌های زیر نظر ioc که از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ تا شهریورماه ۱۴۰۳ در مسابقات آسیایی و جهانی حضور داشته و کسب افتخار کردند، تجلیل خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار