تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۳۰۰۰۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل بنیاد شهید خوزستان:
پیگیری جدی درمان والدین شهدا و جانبازان در اولویت‌ است

  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: پیگیری جدی درمان والدین شهدا و جانبازان سرافراز از اولویت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است.

  حسن نورانی روز یکشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار با تعدادی از والدین شهدا و جانبازان بستری در بیمارستان های مهر ، امام خمینی (ره) و آریا در اهواز اظهار کرد: در دوره مدیریت جدید بنیاد شهید کشور، موضوع درمان بیش از سال های گذشته در اولویت قرار گرفته و به زودی در این خصوص خدمات شایانی به مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه می‌شود.

وی افزود: همچنین موضوع اشتغال جامعه ایثارگری یکی دیگر از دغدغه های اصلی ما بوده که در سال های اخیر در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام شده و تا پایان سال جاری برنامه های اساسی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان ادامه داد: در سال های اخیر بیش از ۲ هزار نفر از ایثارگران و فرزندان آنها تبدیل وضعیت شدند که این آمار با مجموع استخدامی های سال ۱۴۰۰ به چهار هزار نفر رسید و در سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۶ هزار نفر مشغول به کار شده و تبدیل وضعیت شدند که نشان از رشد قابل توجهی در موضوع اشتغال این مجموعه است.

 

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز آمار قابل توجهی در زمینه اشتغال و تبدیل وضعیت مجموعه ایثارگران ثبت شده که انتظار می رود در این زمینه مسیر استخدامی سال به سال هموارتر شود.

نورانی خاطر نشان کرد: همچنین در حوزه اعطای زمین به مجموعه ایثارگران نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و بی شک این روند تا پایان سال جاری نیز تداوم دارد.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۸۰ هزار نفر تحت پوشش داریم که خدمات درمانی دریافت می کنند؛ آمار فررندان شهید و ایثارگران بیکار نیز در استان حدود ۱۱ هزار و ۸۴۲ نفر است که امید می رود دستگاه‌های استان در این زمینه همکاری بیشتری با مجموعه بنیاد شهید داشته باشند.

  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان روز شنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس از قربانعلی باایمانی نژاد پدر معظم سه شهید ، فتح الله بناری جانباز سرافراز ۷۰ درصد و حجت الاسلام و المسلمین پاکباز جانباز سرافراز ۳۰ درصد عیادت کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار