تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۳۰۰۰۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته اول لیگ برتر فوتبال خوزستان با برد سه تیم به پایان رسید
 هفته نخست لیگ برتر بزرگسالان باشگاه‌های خوزستان با پیروزی سه تیم برگزار شد.

 

محسن قبایی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال خوزستان  اظهارکرد: در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان، تیم معین رامهرمز با حساب ۴ بر ۲ میهمانش دیهیم نوین اهواز را شکست داد و آبی پوشان شوشتر نیز در خانه با یک گل عقاب هندیجان را از پیش رو برداشت. همچنین بازی تیم‌های سرخ آبی بندرامام و گسترش قلعه تل با تساوی بدون گل به پایان رسید.

او ادامه داد: تیم توحید حمیدیه با نتیجه ۲ بر یک مقابل فرهنگ رامهرمز به برتری رسید و تیم‌های قدس ماهشهر و استقلال جوان سوسنگرد نیز در یک بازی پر گل با تساوی ۳ بر ۳ به کار خود پایان دادند. بازی تیم‌های پرسپولیس ویس و بهمئی رامهرمز نیز برگزار نشد. همچنین در این هفته تیم آبی پوشان حمیدیه استراحت داشت.

قبایی همچنین با اشاره به نتایج هفته پنجم لیگ دسته دوم بزرگسالان استان، عنوان کرد: این هفته نیز با ادامه صدر نشینی تیم پاس شوش به پایان رسید؛ این تیم با نتیجه ۲ بر یک تیم نیسان رفیع را در خانه شکست داد و بازی تیم های آبی پوشان اندیکا و طلایی پوشان ایذه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

او بیان کرد: پیام سوسنگرد با حساب ۵ بر ۲ برابر سروش زاگرس ایذه به برتری رسید و تیم میناو کرخه الوان با نتیجه پر گل ۸ بر یک نیرو کارون شوشتر را از پیش رو برداشت.

این مسئول از هیات فوتبال خوزستان گفت: تا پایان هفته پنجم این رقابت‌ها تیم پاس شوش با ۱۳ امتیاز صدرنشین است، پیام سوسنگرد با ۱۰ امتیاز و میناو کرخه الوان با ۹ امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار