تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۲۹۹۹۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص هفت هزار و پانصد میلیارد ریال اعتبار به شهرستان اهواز

 فرماندار شهرستان اهواز گفت: هفت هزار و پانصد میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و سه درصد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی و اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در سال ۱۴۰۳ به شهرستان اهواز اختصاص یافت.

  سید احمد موالی‌زاده شامگاه پنجشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهواز در سالن اجتماعات شهید فرجوانی فرمانداری بیان کرد: اعتبارات اهواز امسال نسبت به پارسال در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و سه درصد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی ۱۴۰ درصد و در بخش اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور ۶۹ درصد رشد داشته است.

وی گفت: اعتبارات سال ۱۴۰۳ به بخش‌های انرژی، حمل و نقل، صنعت و معدن، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، مسکن، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری، آب و فاضلاب، بهداشت، دین و مذهب، ورزش و تفریحات، فرهنگ و هنر، میراث فرهنگی، گردشگری، آموزش و پرورش عمومی و آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی شهرستان اختصاص داده شد.

موالی زاده اضافه کرد: بیشترین اعتبار به ترتیب در بخش‌های فرهنگ و هنر، حمل و نقل و صنعت معدن است.

وی اظهار کرد: اولویت اعتبارات به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در شهرستان اهواز اختصاص دارد و تلاش داریم طرح‌های نیمه تمام شهرستان تکمیل شوند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار