تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۹۹۹۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی سابق تیم:
مدیریت ضعیف بلای جان نفت مسجدسلیمان شده است

 مربی سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است باشگاه نفت دچار سوءمدیریت است.

فرزاد بهزادی  با اشاره به شرایط نامناسب این تیم در فصل جاری لیگ یک کشور، اظهارکرد: نفت مسجدسلیمان چند فصلی است که درگیر سوءمدیریت است و مدیریت ضعیف بلای جان تیم شده است. من دو ماه پیش نیز پیش‌بینی چنین روزی را برای تیم نفت داشتم این نوع تیم‌داری برای فوتبال و مردم مسجدسلیمان واقعاً زشت است.

او ادامه داد: نفت در گذشته مدیرانی خوبی داشت که می‌توانم به نصیریان‌دوست اشاره کنم؛ او تاکنون یکی از موفق‌ترین مدیران این باشگاه بوده که توانست در زمان هدایت تارتار تیم نفت را به رده هشتم جدول لیگ برتر برساند. اما بعد از آن مدیری در رأس کار قرار می‌گیرد که امروز شاهد نتایج ضعیف این انتخاب هستیم.

این مربی فوتبال عنوان کرد: آقایان چرخه بازیکن‌سازی را در شهر مسجدسلیمان از بین بردند. بازیکنان خوبی را خیلی راحت از دست دادیم که مدیران باشگاه با آن‌ها بیگانه هستند. هر فصل این مدیران کمترین ارزش را برای جوانان بومی شهر قائل بوده‌اند که امروز ثمره این سوءمدیریت را می‌بینیم. مگر می‌شود تیم نفت با آن همه عظمت و پتانسیل به خاطر بدهی با چنین شرایطی و با پنجره بسته وارد لیگ یک شود؟

او بیان کرد: فصل گذشته هم که خودم به عنوان مربی در تیم مشغول به فعالیت بودم بازهم با پنجره بسته مواجه بودیم اما چون تیممان بیشتر بومی بود دستمان بازتر بود و شرایط را به صورتی پیش بردیم که هم از حریفات عقب نمانیم و هم پنجره باشگاه باز شود. به هر حال من تمام این مشکلات را از نوع مدیریت موجود در باشگاه می‌دانم. بعد از پایان فصل گذشته، باشگاه سه ماه طلایی را در اختیار داشت تا مشکلات را برطرف کند اما سه ماه طلایی را از دست داد.

بهزادی گفت: آقای کلانتری یکی از مربیان خوب است که هدایت نفت را در فصل جاری برعهده دارد ولی او هم با وجود این که با خود ۱۰ بازیکن آورده است به دلیل پنجره بسته نمی تواند از آن‌ها استفاده کند. در اتفاقات رقم خورده کلانتری را مقصر نمی‌دانم و او هم به مدیران نفت اعتماد کرد که به مسجدسلیمان آمد. به هر حال زمانی می‌توانیم عملکرد این مربی را ارزیابی کنیم که بازیکنان جذب شده را به کار بگیرد و امکانات لازم نیز در اختیار او قرار بگیرد. البته درباره یارگیری توسط این مربی بحث و صحبت دارم.

او تاکید کرد: از نماینده مسجدسلیمان در مجلس و دوستانی که می‌توانند کمک کنند پای کار بیایند تا بیشتر از این آبروی فوتبال شهر خدشه دار نشود.

این مربی فوتبال گفت: حتی اگر پنجره باشگاه نیز باز شود، در نوع بستن تیم مشکلاتی وجود دارد و تیم قطعا در ادامه مسیر با افول مواجه خواهد شد زیرا که بازهم شنیده ام مدیریت باشگاه و برخی دوستان در جذب بازیکن دخالت داشته است.

:
:
:
آخرین اخبار