تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۹۹۸۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دمای ‌خوزستان کاهش می‌یابد
در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سرعت وزش بادها در بخش‌های غربی، جنوبی و مرکزی به صورت متوسط و همراه با تندبادهای لحظه‌ای و احتمال برخاستن گرد و خاک‌های محلی و موقتی پیش‌بینی می‌شود. از فردا تا اواخر وقت جمعه شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

  مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی کاهش دو تا سه درجه‌ای دما در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری  اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان‌دهنده کاهش دو تا سه درجه‌ای دما از فردا تا روز جمعه است.

وی افزود: همچنین با تغییر جهت جریانات، از فردا در مناطق مرکزی و جنوبی شاهد کاهش رطوبت و شرجی در این مناطق خواهیم بود اما در سواحل شرقی استان خوزستان همچنان تا اواسط روز چهارشنبه افزایش رطوبت ادامه خواهد داشت.

سبزه‌زاری ادامه داد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سرعت وزش بادها در بخش‌های غربی، جنوبی و مرکزی به صورت متوسط و همراه با تندبادهای لحظه‌ای و احتمال برخاستن گرد و خاک‌های محلی و موقتی پیش‌بینی می‌شود. از فردا تا اواخر وقت جمعه شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۴۲.۶ و ایذه با ۱۶.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۴۲.۶ و ۲۵.۳  درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار