تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۲۹۹۷۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مجلس:
با مسببان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نفت مسجدسلیمان برخورد شود

 نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس گفت: بی‌توجهی مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان، باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم شده و برخورد با مسببان این شرایط ضروری است.

رضا جباری روز دوشنبه در خصوص مشکلات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: متاسفانه به دلیل عدم پرداخت بدهی‌ها، پنجره نقل و انتقالات تیم بسته شد که این موضوع برای ما و مردم استان خوزستان پذیرفتنی نیست.

وی بیان کرد: عدم پیگیری مسئولان باشگاه در یکی، ۲ سال گذشته باعث شد تا آسیب های جدی به تیم وارد شود در حالی که باید مشکلات تیم را بازگو کرده و برای رفع آن تلاش می‌کردند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس گفت: وقتی متوجه پنجره بسته باشگاه شدم بلافاصله دستور پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال بدهی تیم را از مدیرعامل ملی نفت ایران گرفتم.

وی عنوان کرد: تیم نفت مسجدسلیمان دلخوشی و امید مردم این شهر است لذا آقایان باید پاسخگو باشند تا ضرر و زیان این کوتاهی‌ها به مردم وارد نشود.

جباری گفت: در این خصوص تلفنی با آقای تاج رییس فدراسیون فوتبال صحبت کردم که قول مساعد داد.

وی در پایان بیان کرد: با کسانی که در امورات باشگاه کوتاهی کردند، به صورت قانونی برخورد می‌کنیم. این عده اگر نمی‌توانند کار کنند، استعفا داده و بروند زیرا نمی گذاریم با روحیه مردم بازی کنند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با شکست در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول اکنون در جایگاه پانزدهم رده‌بندی قرار دارد

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار