تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۹۷۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین اساتید تدریس خصوصی آیلتس در اهواز
استفاده از کلاس های تدریس خصوصی آیلتس و در کنار داشتن معلم خصوصی آنلاین و یا در منزل برای موفقیت در آزمون IELTS در اهواز در این مقاله توضیح داده شده است.

در حال حاضر برای مهاجرت کاری یا مهاجرت تحصیلی داشتن مدرک آیلتس بسیار مهم است. چنانچه ساکن اهواز هستید و می خواهید یک معلم خصوصی آیلتس سطح بالا، مجرب و باسواد داشته باشید ادامه این مطالب را بخوانید.

بهترین اساتید تدریس خصوصی آیلتس در اهواز

نمره آیلتس از ۹ محاسبه می شود و اگر شخصی بتواند نمره ۹ را کسب نماید یعنی بر تمام مهارت های زبانی (رایتینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و ریدینگ) به صورت کامل مسلط هست. یک شخص غیر نیتیو بسیار کم اتفاق می افتد که بتواند در تمام مهارتها نمره ۹ را کسب نماید اما اساتیدی در زمینه تدریس خصوصی آیلتس در اهواز و کل ایران فعالیت دارند که موفق شده اند در یکی دو مهارت نمره ۹ را کسب نموده و نمره کلی آنها بالاتر از ۸ شود. اگر می خواهید مثلاً در آزمون IELTS نمره بالای ۷ بگیرید، با استادی کلاس داشته باشید که خودشان نمره ۷ و بالاتر را در آزمون آیلتس کسب کرده باشند. معمولا از بین مهارتهای ذکر شده، زبان آموزان با رایتینگ و اسپیکینگ مشکلات بیشتری دارند و باید در کلاس های خصوصی به این دو مهارت بیشتر پرداخته شود. سایت اصلی آیلتس https://ielts.org/ می باشد.

C:\Users\Cheshm andaz gostar\Pictures\آیلتس اهواز تدریس خصوصی.jpg

برای دریافت خدمات تدریس خصوصی آیلتس در اهواز به سایت و مرجع انتخاب معلم خصوصی ایران مدرس مراجعه کنید. هر جای اهواز و ایران که ساکن هستید در ایران مدرس می توانید بهترین مدرسین خصوصی آیلتس را مشاهده کرده و انتخاب نمایید. شماره تماس مستقیم و هزینه درخواستی اساتید هم ذکر شده است. در ضمن کلاس های خصوصی آیلتس می تواند به صورت آنلاین و یا حضوری و در منزل برگزار گردد. اگر با مدرسین ساکن اهواز کلاس داشته باشید می توانید کلاس را حضوری برگزار نمایید. اما اگر از اساتید سایر شهرهای ایران انتخاب کنید کلاس مجازی قابل استفاده خواهد بود.

بهترین مدرسین خصوصی آیلتس اهواز چگونه تدریس می کنند؟

بهترین مدرسین آیلتس ابتدا تعیین سطح را انجام می دهند. اکثر اساتید تعیین سطح را رایگان انجام می دهند یا 50 درصد هزینه را دریافت می کنند. در ادامه، با توجه به سطح زبان آموز سعی می کنند منابع مناسب و تعداد جلسات را انتخاب نمایند. اساتید برتر می دانند که برای هر زبان آموز باید یک برنامه مشخص و اختصاصی و کتاب های درستی را انتخاب کنند و در این امر دقت زیادی را به خرج می دهند.

برای مطالعه خودخوان آیلتس در کنار کلاس های خصوصی می توانید از کتاب های زیر استفاده نمایید:

1- کتاب Barron’s IELTS Superpack: یکی از بهترین و معتبرترین کتاب ها برای آمادگی آزمون آیلتس کتاب Barron’s IELTS Superpack است.

2- کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS: بر خلاف سایر کتاب های آمادگی آیلتس، The Official Cambridge Guide to IELTS هم به آموزش های آکادمیک و هم به جنرال پاسخ می دهد.

3- کتاب Official IELTS Practice Materials: کتاب Official IELTS Practice Materials که توسط شرکای رسمی آیلتس نوشته شده است.

4- کتاب Road to IELTS: این کتاب یک دوره آنلاین تعاملی است که مقالات آزمایشی، فیلم های آموزشی و سایر تمرین های تعاملی را ارائه می دهد.

ویژگی های بهترین مدرسان آیلتس اهواز

بهترین مدرسین آیلتس اهواز و کل کشور معمولا از دانشگاه های خوب و معتبر مانند دانشگاه شهید چمران اهواز https://scu.ac.ir/، دانشگاه تهران و ... فارغ التحصیل شده اند. هر استادی نمی تواند به عنوان معلم خصوصی برای آیلتس در اهواز فعالیت داشته باشد بلکه باید توانایی و قابلیت آن را داشته باشد. بهترین معلم های خصوصی آیلتس معمولا مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی، مترجمی زبان، زبانشناسی و ... دارند. از خصوصیات دیگر مدرسین برتر آیلتس اهواز می توان به داشتن مدرک TTC، مدرک آیلتس یا تافل، تجربه بالا، زبان آموزان موفق قبلی و ... اشاره نمود.

در مقاله نگاهی جدید به روایی سازه ای مهارت صحبت کردن در آزمون آیلتس که توسط پیش قدم رضا و شمس محمدعلی نوشته شده است یکی از نتایجی گه گرفته شده است این است که: در اسپیکینگ آیلتس عوامل هوشی در توسعه ساختار صحبت کردن نقش مهم و غیر قابل انکاری ایفا می کنند. برای مطالعه بیشتر در این زمینه به لینک https://www.sid.ir/paper/483827/fa مراجعه نمائید.

در مقاله دیگری با عنوان تبیین یادگیری و کارآمدی آزمون بین المللی آیلتس آکادمیک در ۲۲ کشور آسیایی به منظور ارائه مدل تعاملی که توسط گودرز شکیبایی (گروه زبان انگلیسی، دانشگاه آزاد اسلامی اهواز) و پروانه جمشیدف نوشته شده است، آمده است: پیوستگی معنا داری بین مهارت های چهارگانه آزمون آیلتس وجود دارد. آماره ها حکایت کننده برابری میانگین نمرات بین ایران و هند و برتری مالزی نسبت به ایران و هند می باشد. لذا برای ارائه مدلی فراگیر و قابل توسعه در زمینه یادگیری زبان انگلیسی؛مهارت گفتاری به عنوان مهارتی تولیدی در محور سه مهارت دیگر نقش بسزا و کارآمدی را ایفا می کند. بر اساس یافته-های این تحقیق استفاده از مدل یکپارچه سازی مهارت های زبانی در کلاس های تدریس زبان انگلیسی را پیشنهاد می شود. منبع: سیویلیکا

انتخاب بهترین معلم های تدریس خصوصی آیلتس با جستجو در اینترنت

در ایران مراکزی مانند مؤسسه فرهنگی و هنری ایرسافام، مؤسسه آیلتس تهران www.ieltstehran.com، مؤسسه آموزش عالی آزاد پروشات نوین، مؤسسه پارسیان، آیلتس ایران زمین و ... در زمینه برگزاری آزمون آیلتس فعال هستند. برای انتخاب معلم خصوصی آیلتس می توانید از سایتهای بین المللی مانند IELTS tutors، britishcouncil.org، سایت myieltstutor، preply.com و ... استفاده کنید. این سایتها به صورت بین المللی در زمینه معرفی معلم خصوصی آیلتس فعالیت دارند. البته داخل ایران و در اهواز هم سایتهای معتبری داریم و در ادامه معرفی خواهیم کرد. برای تقویت پایه زبان انگلیسی خودتان هم می توانید از سایت های معتبر مانند fluentu.com، englishlearnsite.com، سایت www.cambridgeenglish.org و ... استفاده کنید. در این سایتها آموزش های رایگان زبان انگلیسی، مکالمه، رایتینگ و ... ارائه شده است و می توانید با مدرسین و افراد نیتیو هم در ارتباط باشید.

بهترین اساتید تدریس خصوصی آیلتس آنلاین اهواز در ایران مدرس

برای اینکه بتوانید در آزمون آیلتس به نمره مد نظرتون برسید و با یک استاد و معلم خصوصی خوب کلاس داشته باشید می توانید به سایت ایران مدرس مراجعه نمایید. در ادامه تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس را معرفی می کنیم. برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس مستقیم این اساتید به ایران مدرس مراجعه کنید. دقت کنید که اساتیدی که در این بخش معرفی شده اند ممکن است ساکن اهواز نباشند و در این صورت از کلاس های ایشان می توانید به صورت آنلاین و مجازی استفاده نمائید.

1- دکتر مازیار گودرزی (دکترای زبان از امریکا با 24 سال سابقه تدریس مکالمه و آیلتس): از مدرسین برجسته ایران مدرس دارای سه مدرک جهانی آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن

2- دکتر محمدرضا یوسفی (رتبه 3 کنکور دکتری، آیلتس 9): خوشحالم بگویم با این روش توانسته ام به بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان کمک کنم تا با زبان آشتی کنند و آینده خود را تغییر دهند.

3- دکتر لیلا زرگری (24 سال سابقه تدریس حرفه ای): از اساتید مجرب ایران مدرس، تدریس با روش نوین و منحصر بفرد کاملا تلفیقی و ترکیبی و یادگیری در کمترین زمان ممکن

4- فاطمه احمدی (با سابقه ی ۱۷ سال تدریس در کانونهای زبان): آموزش زبان انگلیسی توسط مدرس زبان با سابقه ی ۱۷ سال تدریس در کانونهای زبان

5- فاطمه ساعدی: تدریس آیلتس و تافل به صورت فشرده نیمه فشرده و معمولی. آموزش زبان برای: مهاجرت و اپلای/ Free discussion/رایتینگ تخصصی (آکادمیک)

:
:
:
آخرین اخبار