تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۹۷۶۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کد ارسال رایگان دیجی کالا بدون محدودیت خرید اول - جدید و فعال
لیست آخرین کدهای ارسال رایگان و تخفیف خرید از دیجی کالا؛ کدهای جدیدتر و بیشتر را از موپُن دریافت کنید!

اگر هر کدام از کدهای زیر منقضی بود یا تمایل به دریافت کدهای بیشتر دارید به صفحه مربوط به دیجی کالا در وبسایت موپُن (www.mopon.ir) مراجعه کنید.

کد تخفیف ارسال رایگان

شرایط

DJKP

برای خریدهای بالای 400 هزار تومان – برای هزینه ارسال فروشنده فعال نیست

FRDY

برای خریدهای بالای 300 هزار تومان – برای هزینه ارسال فروشنده،‌ کالای سنگین و کالاهای شگفت‌انگیز فعال نیست

VJKS

برای خریدهای بالای 200 هزار تومان – برای هزینه ارسال فروشنده فعال نیست

بدون نیاز به کد تخفیف

سفارشات بالای 500 هزار تومان مخصوص کاربران استان فارس - برای هزینه ارسال فروشنده فعال نیست

FSGP

برای خریدهای بالای 250 هزار تومان

DFKS

برای خریدهای بالای 300 هزار تومان – برای هزینه ارسال فروشنده و کالاهای شگفت‌انگیز فعال نیست

 دیجی کالا معمولا روزانه یک کد تخفیف 100 درصدی برای هزینه ارسال به کاربران ارائه می‌دهد. جهت اطلاع از کد امروز روی کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا کلیک کنید.ارسال رایگان

انواع روش‌های ارسال دیجی کالا

روش‌های ارسال و تحویل سفارش به مشتری در فروشگاه دیجی کالا، با توجه به شهر محل تحویل،‌ نوع کالا، نوع حساب کاربری مشتری و در نهایت ترجیح مشتری می‌توانند یکی از چند حالتی باشد که در ادامه شرح خواهیم داد:

ارسال اکسپرس دیجی کالا

سفارش‌های عادی دیجی کالا که توسط تیم ارسال خود این فروشگاه انجام می‌شود، در تمامی شهرها (تهران و شهرستان‌ها) هزینه‌ای بین 39500 تومان تا 49000 تومان خواهد داشت و نهایتا تا 4 روز کاری به دست مشتری خواهد رسید.

ارسال پستی دیجی کالا

این نوع ارسال توسط شبکه پستی ایران صورت می‌گیرد و هزینه ارسال آن 49000 تومان خواهد بود. طول مدت تحویل این نوع سفارشات نیز بین 2 تا 5 روز کاری است.

ارسال سوپرمارکتی دیجی کالا

دیجی کالا فقط این نوع ارسال را برای کاربران تهران و کرج انجام می‌دهد و محصولات سوپرمارکتی که نشان سبزرنگ یا برچسب “موجود در انبار دیجی کالا” دارند، تنها به این 2 شهر ارسال می‌شود. هزینه ارسال این نوع کالاها با این روش مبلغ 19000 تومان است.

ارسال فروشنده دیجی کالا

برخی از کالاهای موجود در این وبسایت، مستقیم از سمت فروشندگان ارسال می‌شوند. بنابراین هزینه ارسال بنا بر مسافت بین فروشنده و خریدار، وزن کالا، نوع کالا (میزان حساسیت آن) و فاکتورهای دیگر، به‌صورت سیستمی محاسبه شده و به کاربر نمایش داده خواهد شد. پس هزینه ثابتی برای این نوع ارسال وجود ندارد.

اکر کدهای ارسال رایگان دیجی کالا روی کالاهایی که ارسال توسط فروشنده دارند اعمال نمی‌شود اما کاربران می‌توانند در خرید این نوع کالاها، از تخفیف‌های دیگر دیجی کالا استفاده کنند. مثلا گاهی به‌صورت خودکار یک تخفیف 80 درصدی دیجی کالا یا با درصدی متفاوت روی کالاهایی از این دست اعمال می‌شود. یا این که افراد باید کدهای تخفیف 50 هزار تومانی یا بیشتر که از مبلغ سبد خرید کسر می‌کنند را وارد کنند تا هزینه کمتری بابت سفارش خود پرداخت نمایند.

تحویل حضوری دیجی کالا

یک روش ارسال نسبتا جدید به سیستم فروش دیجی کالا اضافه شده که در آن، سفارش مشتری به یکی از دفاتر خدماتی یا پیشخوان دولت نزدیک به محل زندگی خریدار (مرکزی که خود فرد انتخاب کرده است)‌ فرستاده می‌شود و خریدار با مراجعه به آن مرکز، سفارش خود را تحویل می‌گیرد. این روش بیشتر برای افرادی که شاغل هستند و ممکن است در زمان مراجعه مامور ارسال دیجی کالا یا مامور پست در منزل حضور نداشته باشند مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این ترتیب زمان تحویل سفارش به دلخواه مشتری خواهد بود و هر زمان که فرصت داشت می‌تواند مراجعه کند. هزینه ارسال در این روش نیز 19000 تومان است.

انواع ارسال دیجی کالا

ارسال سنگین دیجی کالا

سفارش‌های سنگین و حجیم دیجی کالا مانند مبلمان، یخچال فریزر و... مشمول این نوع ارسال هستند و هزینه آن‌ها 2 مدل خواهد بود. مواردی که با ارسال اکسپرس خود دیجی کالا حمل می‌شوند هزینه‌ای بین 50000 تا 144000 تومان خواهد داشت؛ اما مواردی که حمل آن‌ها به‌وسیله باربری باشد، حداقل 120000 هزار تومان هزینه دارند.

ارسال فوری دیجی کالا

کاربران بعضی از شهرهای منتخب دیجی کالا می‌توانند از این نوع ارسال برای سفارش خود بهره‌مند شوند. در تهران و کرج، اگر سفارشی تا قبل از ساعت 18 ثبت شده باشد، تحویل کالا در همان روز خواهد بود.

به نقل از وبسایت دیجی کالا:

“چنانچه مشتریان ساری و اصفهان تا پیش از ساعت 23 و مشتریان رشت تا ساعت 12 شب ثبت سفارش کنند، روز بعد از ساعت 9 الی 21 سفارش خود را دریافت خواهند کرد.

در صورتی که مشتریان مشهد تا ساعت 18 ثبت سفارش کنند، روز بعد از ساعت 9 الی 21 سفارش خود را دریافت خواهند کرد”

هزینه ارسال این نوع سفارش نیز حداقل 80 هزار تومان است.

ارسال رایگان دیجی کالا برای کاربران دیجی پلاس

کاربران دیجی پلاس علاوه‌بر امکاناتی مانند مهلت مرجوعی 1 ماهه، هدایای نقدی، پشتیبانی اختصاصی و...، به ازای هر ماه اشتراک، 4 ارسال رایگان برای مرسوله‌های عادی خود خواهند داشت. البته این تخفیف شامل کالاهای ارسال فروشنده، حمل با باربری و یا سفارش‌های سوپرمارکتی با مبلغ کمتر از 80 هزار تومان نیست.

همه تخفیف‌های دیجی کالا در موپُن

در صفحه تخفیف‌های دیجی کالا در موپُن، علاوه بر کدهای ارسال رایگان، تخفیف‌های دیگری مانند کدهای تخفیف سوپرمارکتی، کدهای تخفیف خرید پوشاک، کد تخفیف اشتراک دیجی پلاس و حتی حراجی‌های مختلف این فروشگاه نیز منتشر می‌شود. در جدول زیر برخی از این تخفیف‌ها را به شما ارائه داده‌ایم:‌

کد تخفیف

شرایط

TBR80

تخفیف 80 هزار تومانی برای خریدهای بالای 400 هزار تومان – مخصوص کاربران شهر تبریز – برای کالاهای شگفت‌انگیز و طلا فعال نیست

‌KTDK3

تخفیف 50 هزار تومانی برای اولین خرید سوپرمارکتی بالای 150 هزار تومان – برای کالاهای شگفت‌انگیز فعال نیست

VYLM

تخفیف 60 هزار تومانی برای خرید سوپرمارکتی بالای 300 هزار تومان – برای کالاهای شگفت‌انگیز فعال نیست

DKMDCS7

تخفیف 1 میلیون تومانی برای خرید بالای 2.5 میلیون تومان از ساعت‌های مچی کاسیو

AX36KJBY52

تخفیف 500 هزار تومانی برای خرید بالای 1.2 میلیون تومان از ساعت‌های مچی منتخب

اما تخفیف‌های موپن به دیجی کالا ختم نمی‌شود. موپُن یک مرجع معتبر و به‌روز است که تخفیف‌های جدید برای هر نوع خرید آنلاین کالا یا خدمات از بیش از 1500 فروشگاه را به کاربرانش ارائه می‌دهد. مثلا شما اگر به دنبال خرید سوپرمارکتی ارزان باشید، کد تخفیف 50 تومانی اکالا اولین خرید را در این مجموعه خواهید یافت. یا اگر قصد خرید اشتراک فیلیمو را دارید، انواع کدهای تخفیف برای این کار در دسترس شما خواهد بود.

تخفیف دیجی کالا

مزیت موپُن نسبت به رقبایش این است که کوپن‌های موجود در آن همواره توسط کارشناسان در حال تست و اعتبارسنجی هستند. همچنین فرایند رصد تخفیف‌ها از منابع رسمی فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی هر روز به‌صورت دوره‌ای، با سرعت و دقت انجام می‌شود و به این ترتیب هیچ تخفیف جدیدی از چشم کارشناسان این مجموعه دور نخواهد ماند. پس بهتر است همیشه قبل از هر خرید آنلاین، سری به موپُن بزنید و تخفیف‌های فعال آن را بررسی کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله بعد از ارائه چند کد تخفیف برای ارسال رایگان دیجی کالا در خریدهای مختلف شما، انواع روش‌های ارسالی که این فروشگاه برای کاربران خود در نظر گرفته است به همراه هزینه هر کدام را معرفی کردیم تا با توجه به سفارشی که دارید بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در انتها نیز تخفیف‌های دیگری از دیجی کالا که در وبسایت موپُن موجود است به شما ارائه دادیم.

:
:
:
آخرین اخبار