تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۲۹۷۱۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تدریس خصوصی ریاضی کنکور به صورت مفهومی و کاربردی در اهواز
اگر قرار است تمام مفاهیم دروس گروه آزمایشی ریاضی را به صورت کاربری و مفهومی یاد بگیرید، بهتر است اول از همه برنامه‌ریزی داشته باشید. برنامه‌ریزی با هدف گذاری و شکستن اهداف بزرگ به کوچک، کمک می‌کند تا راحت‌تر با مرحله مهمی از زندگی مانند کنکور کنار بیایید. تدریس خصوصی ریاضی کنکور به صورت مفهومی و کاربردی در اهواز آن تدریسی است که توسط بهترین دبیر ریاضی اهواز  انجام می‌شود.

تدریس خصوصی ریاضی کنکور

اگر قرار است تمام مفاهیم دروس گروه آزمایشی ریاضی را به صورت کاربری و مفهومی یاد بگیرید، بهتر است اول از همه برنامه‌ریزی داشته باشید. برنامه‌ریزی با هدف گذاری و شکستن اهداف بزرگ به کوچک، کمک می‌کند تا راحت‌تر با مرحله مهمی از زندگی مانند کنکور کنار بیایید. تدریس خصوصی ریاضی کنکور به صورت مفهومی و کاربردی در اهواز آن تدریسی است که توسط بهترین دبیر ریاضی اهواز  انجام می‌شود.

زمانی که تدریس درسی مثل ریاضی به صورت مفهومی و کاربردی انجام می‌شود، نه تنها پایه تحصیلی دانش آموز را تقویت می‌کند، بلکه او به ریاضی نیز علاقه‌مند خواهد شد. به این ترتیب هم در کنکور نتیجه بهتری خواهد گرفت، هم در آینده می‌تواند خودش تدریس خصوصی ریاضی بگیرد. تنها به این شرط که معلمی دلسوز و حرفه‌ای داشته باشد. در ادامه قرار است با این اساتید و نحوه تدریس آن‌ها آشنا شوید.

اساتید برتر خصوصی ریاضی در اهواز چطور درس می دهند

در نحوه تدریس اساتید برتر مهمترین نکته استفاده از منابع اصلی و سپس کمک گرفتن از دیگر منابع است. آن‌ها ابتدا با کتاب‌های درسی ریاضی دوره دوم متوسطه شروع به تدریس می‌کنند. سپس به سراغ تست‌های کنکور سراسری ریاضی می‌روند. در این راه همواره خود را با مقالات آموزشی و پژوهشی در حوزه تدریس ریاضی به روز نگه می‌دارند.

این معلم‌ها از هر ابزاری که بتواند به آن‌ها کمک کند، استفاده می‌کنند. از تخته و ماژیک گرفته تا جزوه‌های آموزشی، فیلم‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی برای تفهیم بهتر ریاضی جزو ابزار کار و کمک‌کننده به معلم‌های تدریس خصوصی است. کتاب‌ها و جزوه‌های آموزشی هم به استاد کمک می‌کنند و هم می توانند در اختیار دانش آموز قرار گیرند. مانند کتاب‌های زیر:

  • هوشمند حسابی، علیرضا: ریاضیات جامع کنکور (رشته تجربی) - جلد اول و دوم، انتشارات گاج
  • غلامیان، محمد: ریاضیات جامع کنکور (رشته ریاضی) - جلد اول و دوم، انتشارات مهر و ماه
  • مجلل، مهدی: گام به گام حل تشریحی تست‌های کنکور ریاضی (رشته‌های ریاضی و تجربی)، انتشارات فاطمی

این کتاب‌ها حتی برای دانش‌آموزانی که قصد خودخوانی و آموزش فردی دارند مناسب هستند.

ویژگی های بهترین استادان ریاضی اهواز

مدرسان ریاضی کنکور در اهواز اغلب از فیلتر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز گذر می‌کنند تا بتوانند در موسسات تدریس خصوصی ریاضی در اهواز تدریس کنند. همین موضوع مشخص می‌کند که هر کسی نمی‌تواند به معلم خصوصی برای ریاضی در اهواز تبدیل شود. برخی از این معلم‌ها حتی در دانشگاه شهید چمران اهواز نیز سابقه تدریس دارند و می‌دانند چطور باید مباحثی که در آینده برای دانشجویان مسئله ساز می‌شوند را قبل از ورود دانش‌آموز به دانشگاه حل کنند.

دانش‌آموزان کنکور ریاضی در اهواز باید به دنبال معلمی بگردند که علاوه بر سابقه و رزومه خوب، ارتباط موثر و مناسبی هم با دانش‌آموزان خود داشته باشد. این موضوع زمانی مشخص می شود که دانش‌آموزان سابق آن استاد در بخش نظرات وب‌سایت یا صفحه مجازی او، انتقاد و دیدگاه خود را نوشته باشند.

مقاله رضایی، محمد، و همکاران با عنوان بررسی اثربخشی تدریس مفهومی ریاضی بر یادگیری و عملکرد دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه، منتشر شده در مجله پژوهش‌های آموزشی، به معلم‌ها کمک کرد تا روش‌های یادگیری خود را بر پایه تفهیم قرار دهند. این یک ویژگی موثر برای اساتید برتر کنکور ریاضی است.

همچنین مقاله مقایسه اثربخشی تدریس سنتی و کاربردی ریاضی بر نگرش و انگیزش دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه به نویسندگی احمدی، علی، و همکاران کمک کرد تا معلم‌های خصوصی ریاضی روش‌های نوین تدریس را با نگاهی به روش‌های سنتی و کاربردی به کار ببرند. به این ترتیب می‌توانند تبدیل به بهترین معلم تدریس خصوصی در حوزه ریاضیات شوند.

انتخاب بهترین معلم های تدریس خصوصی ریاضی کنکور با وب گردی

چه در اهواز باشید چه در خارج از ایران برای پیدا کردن بهترین معلم خصوصی کنکور در گروه آزمایشی ریاضی نیاز به کفش آهنی ندارید. مرکز سنجش و ارزشیابی آموزش و پرورش با رتبه بندی معلم‌ها و از طریق همکاری با کانون فرهنگی آموزشی ایران توانسته مجمع مدرسان ریاضی ایران را گرد هم آورد. اگر در خارج از ایران به دنبال معلم خصوصی می‌گردید یا حتی می خواهید از داخل ایران با معلم‌های خارجی ریاضی یاد بگیرید، وب سایت‌های زیر انتخابی عالی هستند.

  • TutorMe
  • Skooli
  • Wyzant

این وب‌سایت‌ها یک پلتفرم آنلاین آموزش هستند که دانش‌آموزان را با معلمان خصوصی در سراسر ایالات متحده متصل می‌کنند. در آن‌ها اطلاعاتی در مورد نحوه یافتن بهترین استاد تدریس خصوصی آنلاین به زبان انگلیسی، الزامات و فرایند درخواست، و نکاتی برای انتخاب معلم مناسب برای فرزندتان ارائه می‌شود. همچنین وب سایت‌های زیر برای معرفی و تمرین‌های مختلف ریاضی در سنین مختلف، مناسب هستند.

  • Khan Academy
  • British Council
  • FluentU

برخی از این پلتفرم‌ها سازمان‌های بین‌المللی برای ترویج زبان و فرهنگ انگلیسی هستند. در آن‌ها تعدادی منابع رایگان برای یادگیری زبان انگلیسی در کمک به یادگیری ریاضی و سایر دروس، از جمله درس‌ها، بازی‌ها و فعالیت‌ها وجود دارد. برخی دیگر سازمان‌های غیرانتفاعی آموزشی هستند که منابع آموزشی رایگان و با کیفیتی را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند. این منابع شامل تعدادی ویدیو و تمرین برای دانش‌آموزان در سطوح مختلف به زبان انگلیسی می‌شود.

برترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی کنکور آنلاین اهواز در استادبانک

در کنار موسسات آموزشی و آموزشگاه‌های کنکوری، برخی معلم‌های برتر از طریق همکاری با بزرگترین جامعه اساتید خصوصی یعنی استادبانک، به تدریس آنلاین ریاضی کنکور می‌پردازند. این معلم‌ها اغلب به صورت پروازی نیز در موسسات مختلف سراسر کشور تدریس می‌کنند.

  • آقای محسن خزائی: سابقه تدریس 30 ساله در مدارس و دانشگاه‌ها، برترین استاد در گروه ریاضی دبیرستان و کنکور در فصل بهار 1400، 1057 جلسه موفق و استاد 5 ستاره در استادبانک.
  • آقای علی کیب الهی: سابقه تدریس ریاضی در دانشگاه شهید رجایی از سال 98 تا امروز، فارغ‌التحصیل دکتری مکانیک دانشگاه امیرکبیر، تالیف مقالات و کتاب، 1403 جلسه موفق در استادبانک.
  • آقای محمد محرابی نسب: 8 بار برترین استاد در گروه درسی و فصول مختلف، 10 سال تدریس در تدریس خصوصی دروس دانشگاه و دبیرستان، 3894 جلسه موفق در 7 سال همکاری با استادبانک.
  • آقای رضا فدایی: دبیر رسمی آموزش و پرورش به مدت ۱۲ سال، رتبه دوم تدریس برتر در سال 82 در شهرستان‌های استان تهران، عضو هیات علمی دانشگاه ورامین از 1383 و سابقه تدریس کلیه دروس ریاضی دانشگاه، دکترا ریاضیات و کاربردها از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، 1293 جلسه موفق در 4 سال همکاری با استادبانک.
:
:
:
آخرین اخبار