تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۲۹۷۱۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری ۳۲ نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در آبادان
 

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری ۳۲ نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

 از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ کیومرث کشوری جمعه گفت: در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور توسط ماموران انتظامی کلانتری های درون شهری وپاسگاه‌ها در شهرستان آبادان اجراء شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: در اجرای این طرح ماموران تعداد چهار نفر توزیع کننده مواد مخدر را به همراه مقادیری موادمخدر از نوع صنعتی دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری افزود: در این طرح و در اجرای حکم قضایی ماموران محل اختفای تعداد ۱۲ نفر از محکومان فراری را شناسایی و در عملیات های جداگانه آنان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در این ماموریت چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی، هشت قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز ،۲۳۷متر کابل برق مسروقه ، سه دستگاه دوچرخه سواری ، چهار دستگاه دریل برقی همراه بایکدستگاه موتور جوش ،۶ عدد باتری خودرو،۹ دستگاه گوشی اندروید را کشف و متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری در ادامه با اشاره به دستگیری ۱۶ نفر سارق در این طرح بیان داشت: در این ارتباط ۲۳ فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه اظهار داشت: اجرای طرح های امنیت محله محور به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می شود به منظور مشارکت در ایجاد امنیت، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز ۱۱۰ اطلاع دهند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار