تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۹۷۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جوان اهوازی در رودخانه دز غرق شد

 رئیس سازمان آتش‌نشانی دزفول گفت: مرد ۳۶ ساله اهل اهواز در رودخانه دز غرق، و جسد وی در توسط گروه غواصی کشف شد.

 روح‌الله بهشتی‌فرد عصر پنج‌شنبه بیان کرد: این حادثه امروز در بالادست رودخانه دز و در منطقه «تال خانی» اتفاق افتاد و گروه غواصی سازمان آتش‌نشانی به منطقه اعزام، و بلافاصله کار گشت‌زنی و غواصی آغاز شد.

وی اظهارکرد: در این حادثه، جوان حدود ۳۶ ساله اهل و ساکن اهواز هنگام شنا کردن در رودخانه دز دچار حادثه شده و جان خود را از دست داده بود.

وی گفت: جسد فرد غرق شده پس از عملیات غواصی توسط گروه غواصی حوالی «چم گلک» کشف، و از رودخانه خارج شد و پس از انتقال به پایین دست رودخانه (پارک برکه) در حضور نیروهای انتظامی به سازمان باغ بهشت انتقال یافت.

رئیس آتش‌نشانی دزفول از گروه غواصی سازمان که طی عملیات چهار ساعته موفق به کشف جسد شدند نیز قدردانی کرد.

 گرم شدن هوا، استقبال گردشگران از شنا کردن در رودخانه دز را دوچندان کرده و این در حالی است که اکثر گردشگران اطلاع چندانی از نقاط حادثه‌خیز این رودخانه ندارند و تفریح آنها بعضا به حادثه‌ای مرگبار ختم می‌شود.

ساحل رودخانه دز در فصول گرم سال مملو از گردشگرانی است که از شهرهای مختلف استان خوزستان به دزفول سفر کرده و برای فرار از گرما به شنا در آن اقدام می‌کنند؛ برخی از آنان علاوه بر ناآشنایی به فن شنا، نسبت به شنا کردن در نقاط حادثه‌خیز رودخانه دز که با تابلو مشخص است هم بی‌توجهی می‌کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار