تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۹۶۹۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تبلیغ لباس مد زنانه در اماکن مذهبی شوش زیبنده نیست
 

امام جمعه شوش ضمن انتقاد از تبلیغ لباس مد زنانه در اماکن مذهبی گفت: مسوولان فرهنگی اجازه چنین تبلیغاتی را در اماکن مذهبی ندهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده اصل روز سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی در سالن جلسات شهید دانش امام جمعه شوش بیان کرد: اخیرا کلیپی از تبلیغ مد لباس زنانه در اماکن مذهبی شوش در فضای مجازی منتشر شده است که زیبنده نیست.

امام جمعه شوش ضمن گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نمازجمعه اظهارکرد: نمازجمعه یکی از بزرگترین و باشکوه‌ترین برکات انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به برکات نمازجمعه در زمینه‌های دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی با ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان شوش قدردانی کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شوش نیز در این نشست گفت: با وجود حجم بالای برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم به ویژه مراسم تاسوعا وعاشورای حسینی در شهرستان شوش، طرح ترافیکی این ایام به خوبی اجرا شد که جا دارد از مسوولان مربوطه به ویژه نیروهای فراجا و بسیج قدردانی شود.
سید مهدی چلوی با اشاره به مراسم اربعین حسینی و ضرورت برنامه‌ریزی در این خصوص افزود: فرمانداری آمادگی دارد مثل سال‌های گذشته در این خصوص هماهنگی لازم را برای زوار اربعین در این منطقه به عمل آورد.
ادارات شوش در راستای اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی اهتمام داشته باشند
علیرضا چرخابی
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شوش با اشاره به جایگاه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان گفت: این شورا عالی‌ترین شورا در موضوعات فرهنگی شهرستان است که انتظار می‌رود اعضای آن ضمن حضور منظم و مستمر در اجرای مصوبات شورا نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به سابقه اجرای تعزیه ونمایش‌های آئینی در شهرستان شوش بیان کرد: وجود گروه‌های متعدد تعزیه یک ظرفیت است که باید مسوولان گروه‌ها برای ساماندهی فعالیت خود اقدامات لازم را با نظارت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شوش انجام دهند.

چرخابی افزود: در دهه اول ماه محرم امسال شاهد اجرای تعزیه‌های میدانی و خیابانی در سطح شهرستان شوش بودیم که جا دارد از همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه شورای تامین شهرستان قدردانی کنیم.

وی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را نیز گرامی داشت و گفت: اقدامات خوبی با همکاری مدیران رسانه‌ها، خبرنگاران وفعالان رسانه در خصوص ساماندهی خبرنگاران انجام و مقرر شده است امسال مراسم روز خبرنگار با همکاری همه دستگاه‌ها و شرکت‌ها در قالب یک برنامه واحد و منسجم برگزار شود.
حجت الاسلام عارف آل کثیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش نیز ضمن قدردانی از اعضای ستاد نماز جمعه این شهر اظهارکرد: این ستاد ب اوجود برخوردار نبودن از اعتبارات با همکاری نیروهای افتخاری در بین ۹۰۰ ستاد نمازجمعه کشور دارای رتبه برتر کشوری است که باید این جایگاه و افراد دست اندرکار ستاد مورد توجه جدی قرار گیرند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار