تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۲۹۶۶۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدید ترین خودرو های لوکس وارداتی ایران 1403
طی سال گذشته، مسئله واردات انواع برندهای مختلف خودرو به ایران جدی‌تر شده و چندین شرکت تولیدکننده و واردکننده خودرو در حال آماده‌سازی خود برای عرضه ماشین‌های جدید وارداتی هستند. در این مقاله قصد داریم جدیدترین برندهای خودرو در بازار ایران را معرفی کنیم.

طی سال گذشته، مسئله واردات انواع برندهای مختلف خودرو به ایران جدی‌تر شده و چندین شرکت تولیدکننده و واردکننده خودرو در حال آماده‌سازی خود برای عرضه ماشین‌های جدید وارداتی هستند. در این مقاله قصد داریم جدیدترین برندهای خودرو در بازار ایران را معرفی کنیم.

در این مقاله، علاوه بر معرفی برندهای جدید خودروهای وارداتی، نگاهی نیز به محصولات آن‌ها خواهیم داشت.

در اولین بخش از معرفی جدیدترین خودرو های وارداتی لیستی کامل از همه این خودرو ها در ادامه قابل مشاهده میباشد .

لیست محبوب ترین خودرو های وارداتی + قیمت 

در زیر  لیست قیمت برخی از خودرو های وارداتی لوکس را مشاهده میکنید .

نام خودرو

قیمت در مبدا (میلیون تومان)

قیمت در بازار (میلیون تومان)

بازدهی در بازار آزاد (میلیون تومان)

کیا K5

۲۵۹۸

۴۹۰۰

۲۳۰۲

هونگچی H5

۲۷۶۲

۴۵۰۰

۱۷۳۸

هیوندایی توسان

۲۴۵۰

۴۵۰۰

۲۰۵۰

تویوتا لوین هیبریدی

۲۳۷۵

۴۱۰۰

۱۷۲۵

تویوتا کرولا هیبریدی

۱۹۰۰ (علی الحساب)

۳۹۰۰

۲۰۰۰

کیا سلتوس

۲۶۲۵

۳۷۰۰

۱۰۷۵

فیات ۵۰۰

۲۲۰۰

۳۳۵۰

۱۱۵۰

هیوندایی کرتا

۲۲۲۰

۳۲۵۰

۱۰۳۰

جنتا S7

۲۵۳۵

۳۲۰۰

۶۶۵

نیسان سانی

۱۵۵۰

۲۰۲۰

۴۷۰

 

همچنین در ادامه لیست خودرو های وارداتی و شرکت های وارد کننده این خودرو ها برای شما به نمایش گذاشته شده است.

نام خودرو

شرکت وارد کننده

قیمت قطعی در مبادی ورودی (تومان)

تویوتا لوین ۱.۸ لیتر هیبرید ۲۰۲۳

برساوش

۱,۹۷۳,۶۴۰,۰۰۰

نیسان سیلفی

آمیتیس گستر نگاه پیشگام

۱,۷۵۷,۸۴۰,۰۰۰

ونوسیا D60 plus

مکث موتور

۱,۵۰۶,۲۰۰,۰۰۰

ونوسیا استار

مکث موتور

۱,۹۴۰,۵۰۰,۰۰۰

ونوسیا بیگ وی

مکث موتور

۱,۶۷۶,۷۰۰,۰۰۰

نیسان سانی

جهان نوین آریا

۱,۱۰۷,۱۴۰,۰۰۰

فیات ۵۰۰

پارسیان موتور

۱,۸۳۳,۵۰۰,۰۰۰

بستیون T77

بی ام کارز

۱,۶۵۱,۶۰۰,۰۰۰

اشکودا سوپرب ۲۰۲۳

پارس ساتر هوشمند

۲,۲۲۴,۲۴۰,۰۰۰

تویوتا لوین ۱.۲ لیتر ۲۰۲۳

معین خودرو ایرانیان

۲,۰۶۹,۴۴۰,۰۰۰

تویوتا لوین ۱.۸ لیتر ۲۰۲۳

معین خودرو ایرانیان

۱,۹۷۳,۶۴۰,۰۰۰

تویوتا کرولا ۱.۲ لیتر ۲۰۲۳

معین خودرو ایرانیان

۲,۰۱۴,۶۲۰,۰۰۰

جتا VS7

ماموت خودرو

۲,۰۷۶,۴۰۰,۰۰۰

نیسان سیلفی مکس ادیشن

نامی خودرو

۱,۹۴۴,۰۸۰,۰۰۰

نیسان قشقایی

نامی خودرو

۲,۲۳۹,۱۶۰,۰۰۰

جی ای سی GS3

راساموتور خاورمیانه

۱,۴۹۱,۴۷۰,۰۰۰

جی ای سی امکو

راساموتور خاورمیانه

۱,۸۲۲,۲۶۰,۰۰۰

جی ای سی امپو

راساموتور خاورمیانه

۱,۶۵۴,۴۷۰,۰۰۰

 

لیست خودروها با قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی 

نام خودرو

شرکت وارد کننده

قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی (تومان)

کوراندو تک دیفرانسیل

بی ام کارز

۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰

کوراندو دو دیفرانسیل

بی ام کارز

۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰

هاوال H6 هیبرید

بی ام کارز

۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰

هوندا سیتی

آذریوردسال

۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰

هوندا HR-V

آذریوردسال

۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰

لاماری ایما هیبرید

آرین موتور

۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰

سوزوکی گرندویتارا

راساموتور خاورمیانه

۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

سوزوکی بالنو

راساموتور خاورمیانه

۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰

سوزوکی سیاز

راساموتور خاورمیانه

۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰

بیجینگ X55 تریم تک رنگ

دیار خودرو

۱,۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰

بیجینگ X55 تریم دو رنگ

دیار خودرو

۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰

جتا VS5

ماموت خودرو

۱,۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰

تویوتا لوین ۱.۸ لیتر هیبرید ۲۰۲۳

آریا کار

۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰

تویوتا کرولا ۱.۲ لیتر ۲۰۲۴

آریا کار

۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

تویوتا لوین ۱.۲ لیتر ۲۰۲۳

آریا کار

۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۴

آریا کار

۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰

ام جی ۵

فردا موتور

۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

ام جی GT

فردا موتور

۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰

مجتمع تجاری سپهر بورس لوازم یدکی خودرو در تهران میباشد . برای خرید انواع لوازم یدکی خودرو از جمله لوازم یدکی خودرو چینی به مجتمع سپهر مراجعه کنید .

خودروهای وارداتی جدید به ایران را بهتر بشناسید

خودروهای وارداتی جدید به ایران شامل برندهای گوناگون و متعددی است که بخشی از آن‌ها به بازار عرضه شده و تعداد دیگری نیز در آینده نزدیک معرفی و عرضه خواهند شد. به ویژه در هفته‌های اخیر برند لوکس اکستریم به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و همزمان برند خودرو لوکانو نیز توانسته است توجه‌ها را به خود جلب کند. اکنون نگاهی خواهیم داشت به جدیدترین برندهای وارداتی خودرو که قرار است از این پس در خیابان‌های شهرهای ایران دیده شوند.

ماشین‌های جدید ایران خودرو و سایپا

سایپا نیز چندین مدل از چانگان شامل چانگان CS۳۵ پلاس، چانگان CS۵۵ پلاس، چانگان یونی T کراس، چانگان یونی V و چانگان یونی K را برای عرضه به بازار ایران در نظر گرفته که فعلاً تعداد محدودی از CS35 پلاس‌ها به مشتریان تحویل داده شده است.

 

پارس خودرو نیز هم‌اکنون با کراس اوور اقتصادی زوتی DL۵ به جمع واردکنندگان خودرو پیوسته و تعدادی از آن را نیز به مشتریان خود تحویل داده است.

ایران خودرو هم در دور جدید واردات خودرو، به واردات سدان دانگ فنگ آیولوس شاین مکس در دو مدل بنزینی و هیبریدی پرداخته که پیش‌تر آن‌ها را رونمایی کرده و به زودی این خودروها را عرضه خواهد کرد.

ماشین‌های جدید مدیران خودرو

در سال‌های اخیر، شرکت مدیران خودرو همواره با محصولات متنوع و گسترده‌ای در بازار خودرو ایران حضور داشته است. علاوه بر این، این شرکت امکان ویژه‌ای برای مردم و رسانه‌ها جهت ارزیابی محصولات خود فراهم کرده است. به عنوان نمونه، تست فونیکس تیگو۷ پرومکس با استقبال زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد و به همین دلیل این خودرو به یکی از محصولات محبوب شرکت مدیران خودرو در بازار تبدیل شد. حتی تست ایکس 22 پرو نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت و این محصول را به عنوان یک خودرو محبوب چینی در سال‌های اخیر معرفی کرد. 

ماشین فونیکس آریزو ۸ جی تی نیز یکی دیگر از محصولات جدید مدیران خودرو بود و سپس آریزو 5 EV به خانواده محصولات مدیران خودرو اضافه شد.

در ادامه به برند اکستریم می‌پردازیم که نسخه تغییر برند یافته اکسید است و لوکس‌ترین و گران‌ترین خودروهای کشور را به صورت مونتاژی ارائه خواهد داد. اکستریم زیربرند جدید مدیران خودرو است که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و با سه محصول VX، TXL و LX وارد بازار شده است که هر یک در بخش خود از لحاظ تکنولوژی و امکانات ایمنی و رفاهی نسبت به رقبا برتر هستند.

خودروهای جدید کیا و هیوندای

 

کوشا خودرو، نماینده کیا در ایران، به واردات چندین مدل از این برند کره‌ای پرداخته است. این شرکت تاکنون خودروهای متنوعی شامل سراتو، سلتوس، سونت، پگاس، سید و K5 را وارد کرده و تعدادی از کیا سلتوس‌ها را به مشتریان خود تحویل داده است.

شرکت KTL، نماینده انحصاری هیوندای در ایران، نیز به واردات چندین مدل از این برند کره‌ای پرداخته که از جمله آنها می‌توان به هیوندای النترا، هیوندای کرتا و هیوندای توسان اشاره کرد. تاکنون چندین دستگاه از النترا به مشتریان تحویل داده شده است.  

خرید لوازم یدکی هیوندای از سپهر ، سرمایه‌گذاری هوشمندانه برای طول عمر بیشتر خودرو! 

ماشین های جدید ماموت خودرو

خودروسازی ماموت نیز قصد دارد ماشین‌های ونوسیا که با نام‌های جوینت ونچر نیسان و دانگ فنگ شناخته می‌شوند، وارد کشور کند. این شرکت مدل‌های استار و D60 پلاس را در نسخه‌های بنزینی و پلاگین هیبریدی به بازار عرضه می‌کند.

ماموت خودرو هم قصد دارد تا محصولات جتا یا جوینت ونچر فولکس واگن و FAW را از چین وارد کند. این شرکت سه مدل جتا شامل VS7، VS5 و سدان VA3 را به بازار عرضه می‌کند که تا کنون تعداد محدودی از مدل‌های VS5 و VS7 به مشتریان تحویل داده شده است.

نکته جالب این است که ماموت خودرو با برند چینی جیکو همکاری می‌کند و این برند در زیر چتر جری با دو محصول J7 و J8 قصد ورود به بازار ایران را دارد. برای این منظور برند جدیدی به نام لوکانو در ایران ثبت شده است که در آینده می‌خواهد ماشین‌های جیکو را با این نام به بازار ایران عرضه کند. اطلاعات دقیقی از اینکه آیا این برند به صورت مونتاژی تولید می‌شود یا به صورت وارداتی وارد می‌شود، در حال حاضر در دسترس نیست.

خودروهای جدید بهمن موتور

بهمن موتور نیز با هدف واردات خودرو، برندی به نام بی ام کارز را به ثبت رسانده که از طریق آن قصد دارد خودروهای مختلفی از برندهای گوناگون را وارد کند. از جمله خودروهای وارداتی بهمن موتور می‌توان به هونگچی H5، دانگ فنگ فنگون E5، هونگچی E-QM5 و بستیون T77 اشاره کرد.

شرکت پارسیان موتور نیز برنامه دارد که محصولات فیات را به ایران وارد کند. در حال حاضر، تعدادی فیات ۵۰۰ را برای عرضه به ایران وارد کرده و در آینده قصد دارد محصولات دیگری از این برند ایتالیایی را عرضه کند.

شرکت فردا موتورز نیز به تازگی با واردات جیلی آزکارا هیبریدی به جمع شرکت‌های واردکننده خودرو پیوسته و این کراس‌اوور شاخص و ایمن چینی را قیمت‌گذاری کرده است.

یکی از برندهایی که قرار است به ایران وارد شود، لادا روسیه است. نیکا موتور فعلاً چهار مدل از این برند شامل نیوا تراول، گرانتا، وستا اسپرت و وستا کراس را رونمایی کرده است. محصولات لادا را می‌توان در دسته خودروهای اقتصادی وارداتی قرار داد و در صورت ورود و عرضه، رقیب جدی برای خودروهای تولید داخل خواهند بود.

شرکت خودروسازی GAC، یکی از خودروسازان معتبر چینی، فعلاً واردات دو مدل از این برند شامل سدان امپو و کراس‌اوور GS3 را توسط شرکت راسا موتور قطعی کرده است. این شرکت همچنین قصد دارد سدان اقتصادی سوزوکی سیاز را وارد کند. در صورت امکان، این شرکت قصد دارد اس‌یو‌وی سوزوکی جیمنی را نیز به کشور وارد کند.

 خرید انواع لوازم یدکی خودروهای وارداتی جدید در مجتمع تجاری سپهر

در این مطلب از مجتمع لوازم یدکی سپهر به برسی خودرو های وارداتی لوکس 1403 در ایران پرداختیم .همچنین شرکت های وارد کننده این خودرو ها را معرفی کردیم .

برای خرید انواع لوازم یدکی خودروهای وارداتی جدید و لوازم یدکی خودرو چینی مجتمع تجاری سپهر بهترین گزینه است. این مجتمع به عنوان عرضه کننده معتبر و مطمئن، مجموعه‌ای کامل از لوازم یدکی برای خودروهای وارداتی جدید را ارائه می‌دهد. با مراجعه به مجتمع تجاری سپهر، می‌توانید انواع قطعات و لوازم جانبی مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید. این مجتمع با داشتن تنوع گسترده‌ای از محصولات و خدمات پس از فروش عالی، اطمینان شما را در نگهداری و تعمیر خودروهای وارداتی تضمین می‌کند.

 

:
:
:
آخرین اخبار