تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۲۹۶۰۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: شهروندان خرمشهری ساعات اولیه را برای رای دادن انتخاب کنند

ز معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: شهروندان خرمشهری در ساعات اولیه انتخابات، پای صندوق های رای حاضر شوند.

مسعود خواست‌خدایی اظهار کرد: پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس امروز همانند دوران جنگ خط شکن بودند و با حضور در شعب اخذ رای بار دیگر دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کردند.

وی با بیان اینکه فرآیند رای‌گیری تا اعلام رسمی از سوی وزارت کشور در همه شعب ادامه خواهد داشت، افزود: شهروندان خرمشهری ، رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

فرماندار ویژه خرمشهر با تاکید بر حضور حداکثری مردم به خصوص عشایر در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در خرمشهر تدارک دیده شده است.

خواست‌خدایی بیان کرد: شعب اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده سازی شده است.

وی بیان کرد: در شهر خرمشهر ۸۵ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۵ شعبه سیار و در جزیره مینو هفت شعبه اخذ رای ثابت و سه شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: ۴۰۰ نفر به عنوان ناظر بر فرآیندهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان نظارت می‌کنند.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۸ صبح امروز به صورت همزمان در سراسر ایران آغاز شد.

سعید جلیلی و مسعود پزشکیان نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار