تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۹۵۹۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صیانت از مراکز حساس ارتباطاتی خوزستان از الزامات پایداری شبکه در انتخابات است

 مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: صیانت از مراکز حساس ارتباطاتی استان یکی از الزامات پایداری شبکه در انتخابات است که هماهنگی‌های لازم با واحدهای امنیتی در این خصوص انجام شده تا از تجهیزات ارتباطی مراقبت شود.

مهدی شه‌نظری در آستانه برگزاری دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ( هشتم تیرماه) ارتباطات پایداری را در استان شاهد بودیم.

وی گفت: با تدابیر اندیشیده شده در دور دوم انتخابات در روز ۱۵ تیرماه جاری، ارتباطات پایداری خواهیم داشت.

شه‌نظری اظهار کرد: هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های مربوطه وزارت ارتباطات و اپراتورها در استان انجام شده تا پوشش حداکثری در شعب اخذ رای فراهم باشد.

 

عارضه‌یابی استعلام‌های آفلاین انتخابات در خوزستان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان ادامه داد: عارضه یابی در شعب با استعلام‌های آفلاین در دور قبل انتخابات، صورت گرفت تا این موارد برای این دوره از انتخابات برطرف شود.

وی گفت: صدور استعلام آفلاین در مواردی به دلیل ایرادات دستگاه و یا نداشتن پوشش اینترنتی بوده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان افزود: در این دوره از انتخابات نیز احراز هویت به صورت کاملا الکترونیک انجام می‌شود و پشتیبانی اینترنتی خوبی تامین شده است.

شه‌نظری تصریح کرد: برای فعال بودن مراکز مخابراتی در صورت قطعی برق، تهیه سوخت برای دیزل ژنراتورها انجام شده است.

شه نظری با اشاره به اینکه با ادارات توزیع برق هماهنگی‌های لازم برای جلوگیری از قطعی برق انجام شده است خاطر نشان کرد: در انتخابات هفته گذشته هماهنگی خوبی بین اداره کل ارتباطات و توزیع برق استان صورت گرفت.

وی گفت: از ظرفیت رومینگ نیز برای پوشش حداکثری اینترنت استفاده خواهد شد تا در نقاط با پوشش ارتباطی کم، اپراتورهای فعال جایگزین شوند.

شه‌نظری با بیان اینکه در این دوره از انتخابات نیز حفاری توسط دستگاه‌ها و شرکت‌ها به دلیل احتمال وارد کردن آسیب به شبکه فیبرنوری ممنوع است افزود: نیروهای کشیک برای مراقبت و تامین پوشش ارتباطی مداوم و بروز کمترین مشکل در نظر گرفته شده است.

  چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شده است، دور اول هشتم تیرماه جاری برگزارشد و دورم دوم نیز ۱۵ تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار