تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۹۵۹۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آتش سوزی صدها تن زباله و لاستیک فرسوده در دزفول مهار شد /فیلم
تعداد بازدید : 2

 رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: آتش سوزی صدها تن زباله و لاستیک فرسوده با تلاش هشت ساعته آتش نشانان مهار شد.

  دزفول روح الله بهشتی فرد روز چهارشنبه درباره جزئیات این حادثه اظهارکرد: طی اطلاع رسانی به سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر آتش گرفتن صدها تن زباله و لاستیک فرسوده در محل سایت پسماند زباله شهرداری دزفول، ۲ اکیپ از آتش نشانان ایستگاه‌های عملیاتی شماره یک و پنج به محل گزارش شده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این تیم های عملیاتی بلافاصله عملیات مهار آتش را آغاز کردند، افزود: آتش نشانان با هدف جلوگیری از گسترش آتش از چندین جهت اقدام به مهار آتش کردند؛ علاوه بر این چندین خودروی آبرسان از سازمان مدیریت پسماند به کمک آتش نشانان شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: علت اولیه آتش سوزی در دست بررسی است اما مهار هشت ساعته آن انرژی زیادی از آتش نشانان گرفت.

وی افزود: ۱۴ مامور آتش نشان، ۲ ایستگاه عملیاتی و چندین خودروی آبرسان از سازمان مدیریت پسماند شهرداری دزفول با بیش از هشت ساعت تلاش مداوم، کار خاموش کردن آتش را برعهده داشتند.

 پنج ایستگاه آتش نشانی در شهر دزفول وجود دارد که این تعداد ایستگاه، جوابگوی دزفول نیست ضمن اینکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با کمبود امکانات مواجه است.

آتش نشانی دزفول علاوه بر شهر دزفول در عملیات‌های اطفای حریق شهرها و روستاهای شهرستان نیز مشارکت می‌کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار