تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۲۹۵۷۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشارکت بیشتر مردم، رای حداکثری به جمهوری اسلامی است/ رئیس جمهور مشکل آب ایذه را حل کند

  امام جمعه ایذه بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: رای حداکثری مردم در چهاردهمین انتخاب، رای حداکثری به جمهوری اسلامی است.

 حجت الاسلام سید میثم موسوی روز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مردم ایذه از ابتدای صبح تا اکنون با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در ساعت‌های عصر بیشتر شده اظهارکرد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد رئیس جمهور بیشتر می‌تواند در جوامع بین‌المللی چانه زنی کند.

 
امام جمعه ایذه تصریح کرد: ابتدا مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و پس از آن انتخاب اصلح باید مدنظر باشد و فردی که کارنامه خوبی دارد، تابع رهبر باشد و از محرومیت‌ها آگاه باشد انتخاب شود تا موجب سرافرازی ایران شود.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: هر رای مانند قطره آبی است که در کنار هم اقیانوسی در مقابل دشمن خواهند بود.

امام جمعه ایذه خاطرنشان کرد: باید وحدت داشته باشیم و در عین مشارکت در انتخابات مطالبات را نیز بیان کنیم زیرا مردم در مضیقه هستند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی به سفر اسفندماه سال گذشته شهید جمهور به شهرستان ایذه اشاره کرد و گفت: مشکل آب به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم ایذه مطرح است که امیدواریم مورد توجه رئیس جمهور آینده باشد.

برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان سه هزار و ۴۳۸ شعبه اخذ رای فراهم شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۴۱ شعبه ثابت و ۸۹۷ شعب سیار هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۲۲ روز جمعه هشتم تیرماه تمدید شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار