تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۹۵۷۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: کمبود تعرفه در هیچ شعبه انتخابی در دزفول وجود ندارد

  فرماندار ویژه دزفول با رد شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کمبود تعرفه در برخی شعب اخذ رای گفت: کمبود تعرفه در هیچ یک از شعبه‌های اخذ رای این شهرستان وجود ندارد.

علیرضا خردمند  ًافزود: با توجه به گرمای شدید هوا پیش بینی می‌شد که در ساعت‌های پایانی رای گیری میزان حضور شهروندان در شعبه‌های اخذ رای افزایش یابد از این رو تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: روند مشارکت مردم دزفول در ساعت‌های اخیر افزایش داشته است و اخذ رای از تمام شهروندان حاضر در شعبه ها انجام می‌شود.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین تعرفه شعبه‌های اخذ رای در این شهرستان وجود ندارد، گفت: آمار تعرفه‌های رای در هر یک از شعبه‌های انتخابی به صورت مستمر رصد و تامین تعرفه‌های شعبه ها پیش از پایان در کمترین زمان تامین می‌شود.

وی با تاکید بر پرهیز از موکول کردن شرکت در انتخابات به ساعت‌های پایانی اخذ رای اظهار کرد: رای گیری از تمام شهروندان حاضر در شعبه‌های انتخابی تا آخرین نفر انجام خواهد شد.

 اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح روز جمعه در تمامی نقاط استان خوزستان آغاز شد.

در این دوره از انتخابات ایران ۶ نامزد از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند و درنهایت با کناره گیری علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران سعید جلیلی، مسعود پزشکیان، محمد باقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی هستند.

براساس قانون، انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار