تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۹۵۷۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان: مردم ایران حماسه دیگری را پای صندوق های رای رقم خواهند زد

امام جمعه آبادان گفت: امروز مردم ایران با حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگری رقم خواهند زد.

 حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد: امروز روز خلق حماسه توسط ملت ایران اسلامی است و مردم ایران بار دیگر پایبندی خود به نظام را ثابت خواهند کرد.

وی افزود: حضور حداکثری برای نظام اقتدار آور است، هر ساله و در هر انتخاب، مردم ایران تکلیف خود را انجام دادند و امروز نیز این تکلیف عملی می‌شود.

خطیب جمعه آبادان گفت: به لطف خدا مردم قدرشناس و ولایی ایران بخصوص آبادان امروز از ساعات اولیه صف‌های طولانی برای رای دادن تشکیل دادند و قطعا دشمن با دیدن این تصاویر نگران خواهد شد.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان کرد:کسانی که تاکنون مردد در رای دادن هستند باید نصیحت شوند تا به پای صندوق‌های رای بیایند زیرا رفع مشکلات اقتصادی در گروه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه امروز دشمنان را نا امید و دوستان را امیدوار خواهیم کرد گفت: شهدا به خصوص شهید رییسی نظاره گر انتخابات هستتد و امروز ملت ایران با انتخاب اصلح که ادامه دهنده راه آیت الله رییسی است حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به سالروز سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو جنگی آمریکا افزود: سرنگونی هواپیمای مسافربری ایر باس ایران توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس، ننگی است که برای دولت و ملت آمریکا در تاریخ ثبت شده است.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان کرد: امروز نیز درحالی که رژیم غاصب صهیونیستی بزرگترین جنایات را مرتکب می‌شود دنیای کفر و استکبار جرات اظهار نظر نداشته و از ترس آمریکا خفه شده‌اند.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه آمریکا وقتی منافع خود را در خطر ببیند هیچ خط قرمزی را نمی‌بیند، گفت: ۹ ماه کودک کشی در غزه با سلاح آمریکایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا دشمن اصلی ایران است و اعتمادی به آن نیست بیان کرد: مداخله‌های مستمر در کشورهای مختلف و حمایت از نظام‌های مستقل در منطقه ما به معنی حقوق بشر نیست.

خطیب جمعه آبادان در بخش دیگر سخنانش با گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله صدوقی گفت: منافقین با محاسبات غلط خود، ترور شخصیت‌های معنوی را اجرا کردند اما به هدفشان نرسیدند.

وی افزود: این مرد بزرگ و شهدای دیگری که از دست دادیم خسارت بود ولی منافقین فکر می‌کردند با گرفتن این شخصیت‌ها انقلاب از دست می‌رود اما کور خواندند و ثمره خون این عزیزان نایودی منافقین بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار