تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۹۵۷۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتخاباتی امن و با شکوه در شوشتر درحال برگزاری است

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوشتر گفت: انتخاباتی امن، سالم و باشکوه چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان در حال برگزاری است .

سید محسن سید موسوی ضمن دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات بیان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات توطئه و ترفند دشمنان را خنثی خواهد کرد.

فرماندار شوشتر گفت: روند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دارالمومنین شوشتر مطلوب است و مردم با حضور در ۱۹۹ شعبه به کاندیدای مورد نظر خود در حال رای دادن هستند.

سید موسوی اظهار کرد: سه هزار و ۴۰۰ نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی و امنیتی کار برگزاری انتخابات این شهرستان را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: با حضور همه عوامل اجرایی، نظارتی، تامین کننده امنیت و خدمات و پشتیبانی از ساعت هشت صبح امروز آماده پذیرش رای مردم مومن و ولایتمدار شوشتر هستیم.

در پی شهادت آیت الله رییسی به منظور تعیین رییس جمهور با تصمیم هیات دولت هشتم تیرماه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد.

در این دوره از انتخابات ایران ۶ کاندیدا از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تایید صلاحیت شدند و در نهایت با کناره گیری علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران سعید جلیلی، مسعود پزشکیان، محمد باقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار