تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۲۹۵۶۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین هدیه مدیریتی سال با ارزان ترین قیمت
امروزه رشد کسب و کارها باعث شده است که هدایای تبلیغاتی مختلفی برای تبلیغات و بازاریابی عرضه شود و با وجود تنوع بالایی که در هدیه های تبلیغاتی وجود دارد پیدا کردن یک هدیه خاص و شیک برای مدیریت کار ساده ای نیست. از سوی دیگر شرکت های خرید آنلاین هدیه های تبلیغاتی نیز افزایش یافته است و پیدا کردن یک شرکت معتبر که کیفیت کاری بالایی داشته باشد تا بتوان اقدام به خرید هدیه تبلیغاتی مدیریتی نمود.

امروزه رشد کسب و کارها باعث شده است که هدایای تبلیغاتی مختلفی برای تبلیغات و بازاریابی عرضه شود و با وجود تنوع بالایی که در هدیه های تبلیغاتی وجود دارد پیدا کردن یک هدیه خاص و شیک برای مدیریت کار ساده ای نیست. از سوی دیگر شرکت های خرید آنلاین هدیه های تبلیغاتی نیز افزایش یافته است و پیدا کردن یک شرکت معتبر که کیفیت کاری بالایی داشته باشد تا بتوان اقدام به خرید هدیه تبلیغاتی مدیریتی نمود. 

فرض کنید که می خواهید برای جامعه مشتریان خود که بخش زیادی از آن ها مدیران هستند هدیه ای خریداری کنید. انتخاب یک هدیه درخور مدیران نیازمند دانستن برخی از نکات است. چرا که رعایت نکردن این هدیه باعث می شود نتیجه عکس دریافت کنید. در نظر داشته باشید گاها ممکن است هدیه دادن نه تنها تاثیر مثبت نداشته باشد بلکه تاثیر منفی نیز بر روی کسب و کار شما بگذارد. معمولا اکثر کسب و کارها برای انتخاب هدیه مدیران دچار سردرگمی می شوند اما با مطالعه و کسب اطلاعات می توانید یک هدیه مدیریتی لوکس برای مدیران انتخاب کنید.

ست مدیریتی تبلیغاتی

نکات مهم خرید هدیه برای مدیران

هنگام خرید هدیه مدیریتی موارد زیر را در مورد هدیه ای که انتخاب کرده اید، مورد توجه قرار دهید:

کیفیت ساخت هدیه

  • برند محصول
  • کاربردی بودن
  • دارا بودن بسته بندی باکیفیت و نفیس
  • حکاکی نام برند و لوگو سازمان
  • ارزشمند بودن هدیه (هدایایی که به مدیران داده می‌شود، معمولا در رده هدایای گرانقیمت قرار می‌گیرند)
  • تناسب هدیه و جایگاه مدیر
  • تناسب هدیه با مناسبت های خاص
  • اگر نام برند و یا لوگوی خود را بر روی هدیه درج می کنید، سعی کنید در از پلاک های با کیفیت و ماندگار استفاده کنید.
  • توصیه میکنیم نام شخص گیرنده را بر روی هدیه حک کنید بدین ترتیب به مخاطب خود القا می‌کنید که برای هدیه وقت گذاشته اید.
  • در نظر گرفتن جنسیت مدیر : شاید هدیه ای که برای مدیر آقا مناسب است، برای مدیران خانم مناسب نباشد.

بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی در تهران این ویژگی‌های کلیدی را در روند کار خود جای داده است و برای پیشرفت کسب‌و‌کار می‌توان روی آن حساب کرد:

کیفیت از همه چیز مهمتر است

بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی در تهران هدایای با کیفیت و خلاقانه را با مناسب‌ترین هزینه به مخاطبان ارائه می‌کند. برای تیم برین گیفت، کیفیت هدایا در اولویت قرار دارد و هدیه‌ای به مشتریان ارائه می‌شود که متناسب با ارزش مادی خود، شان برند را حفظ کند‌.

به هیچ عنوان فکر نکنید که خرید هدایای تبلیغاتی ارزان یعنی خرید هدایای بی کیفیت و کم ارزش! مهمترین ویژگی در تهیه هدایای تبلیغاتی، کیفیت هدایا است و ارزش مادی و معنوی که در خود دارند. چراکه هدایای تبلیغاتی و سازمانی جلوه‌ای از اعتبار، ارزش و فرهنگ سازمان هستند و تاثیرات عمیقی بر مخاطبان می‌گذارند.

ست مدیریتی تبلیغاتی

اتاق خلاقیت و تیم متخصص

حتی اگر یکبار هم در زندگی خود هدیه‌ای خریده باشید، می‌دانید که انتخاب هدیه به خودی خود کاری دشوار است. به‌خصوص اگر مخاطبانتان برای هدیه، مدیران ارشد و افراد مهم با سلایق گوناگون باشند! بی‌شک یکی از ویژگی‌های مهم بهترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی در تهران این است که تیم متخصص و با تجربه‌ای برای طراحی آیتم‌ها دارد.

تیم خلاق و متخصص برین گیفت با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه بازاریابی و فنون جذب مخاطب، طی ساعت‌ها تفکر و بررسی آیتم‌های هدیه را طراحی کرده تا از بازدهی آن اطمینان داشته باشد. همچنین اگر در هر مرحله از روند انتخاب، خرید و اهدا هدیه سوال یا دغدغه‌ای داشته باشید، این تیم کنار شما است و در گرفتن بهترین نتیجه یاریتان می‌کند.

تنوع بالا لازمه انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی است

سعی کنید مرکزی را برای سفارش هدایای تبلیغاتی انتخاب نمایید که تنوع بالایی در محصولات خود داشته باشد. انواع هدایای تبلیغاتی در دسته‌بندی هدایای سازمانی، هدایای شرکتی، هدایای نمایشگاهی، ست هدیه مدیریتی و… ویژگی‌های متفاوتی دارند و باید متناسب با شرایط انتخاب شوند.

همچنین برقراری ارتباط بین فعالیت برند و کاربرد هدیه تبلیغاتی، در تاثیرگذاری هدایا نقش مثبتی دارد. و از این رو است که باید در میان تنوع بی‌شمار هدایا، هدیه مناسب برند را انتخاب کرد و این نیازمند حق انتخاب بالا است.

بهترین هدیه برای مدیران

اگر قصد خرید یک هدیه مدرن و بروز برای مدیران هستید این پیشنهاد ویژه را از دست ندهید. با نگاهی به وب سایت برین گیفت حتما متوجه شده اید که دنیایی از هدیه های تبلیغاتی وجود دارد که می توانید از آن ها برای برندسازی استفاده کنید. اما در مورد مدیران مخاطبین هدف شما مشخص هستند و بایستی بیشترین وسواس را برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی به خرج دهید. یکی از بهترین هدیه هایی که برای تبلیغات و جذب مدیران شرکت های مختلف می توانید از آن استفاده کنید ست مدیریتی تبلیغاتی می باشد.

مزیت مهم این ست های تبلیغاتی این است که اجزای آن را خودتان می چینید و با توجه به بودجه ای که در نظر دارید می توانید اقلام آن را کم و زیاد کنید و یا بر اساس سلایق مشتریان خود بچینید. ست مدیریتی تبلیغاتی هر ساله آپدیت شده و اقلام جدید و بروزی به آن اضافه می شود بنابراین یک هدیه خاص و شیک برای برندسازی محسوب می شود.

بهترین مرکز فروش هدیه تبلیغاتی

هر قدر هم که هدیه تبلیغاتی با ارزش و خاص باشد، اما اگر چاپ و بسته‌بندی با کیفیتی نداشته باشد، بازدهی برای برند نخواهد داشت. برین گیفت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با جدیدترین فناوری‌ها، تجهیزات و مواد، چاپ باکیفیت و ماندگاری را روی هدایای انجام دهد تا نام برند برای همیشه در ذهن مخاطبان ثبت شود.

همچنین برای هر نوع هدیه تبلیغاتی، بسته‌بندی شیک، کاربردی و شایسته‌ای در نظر گرفته شده که در همان لحظه اول اهدا هدیه، برق را در چشمان مخاطبان می‌درخشاند‌!

:
:
:
آخرین اخبار