تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۹۵۲۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست هیات فوتبال شهرستان حمیدیه:
استعدادیابی و توسعه تیمداری جزو اولویت‌های فوتبال حمیدیه است
استعدادیابی و توسعه تیمداری جزو اولویت‌های فوتبال حمیدیه است

  سرپرست هیات فوتبال شهرستان حمیدیه با بیان اینکه زمینه توسعه و رشد فوتبال در این شهرستان فراهم شده است گفت: آموزش، استعدادیابی و توسعه تیمداری مهمترین اولویت این هیات است.

علیرضا جرفی  بیان کرد: پس از ۱۰ ماه حضور در هیات فوتبال حمیدیه، جلسات متعددی با پیشکسوتان و متولیان فوتبال این شهر برگزار کردیم همچنین در اولین گام، کمیته‌ها و واحدهای مختلف هیات را تشکیل و یک برنامه کوتاه مدت برای فوتبال حمیدیه ترسیم کردیم.

وی با اشاره به اهمیت مقوله آموزش در هیات فوتبال حمیدیه گفت: به دلیل نبود داوران رسمی و آموزش دیده، برای اولین بار یک کلاس داوری درجه سه زیر نظر فدراسیون فوتبال با حضور ۲۴ شرکت کننده به صورت کاملا رایگان در شهرستان برگزار کردیم و همین نفرات اکنون در مسابقات مختلف شهرستان و استان مشغول قضاوت هستند؛ این امر باعث شد تا کمیته داوران حمیدیه با داشتن پنج کوبل داوری یکی از فعال‌ترین کمیته داوران استان محسوب شود.

سرپرست هیات فوتبال حمیدیه گفت: در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲، چهار تیم از شهرستان حمیدیه در لیگ های مختلف استان حضور داشتند که تیم آبی پوشان حمیدیه موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ استانی شد همچنین تیم توحید حمیدیه عنوان سوم مسابقات لیگ جوانان استان را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه به برگزاری دوره دانش افزایی ویژه مربیان و علاقمندان به فوتبال شهرستان اشاره کرد و افزود: این دوره زیر نظر مدرسان رسمی فدراسیون فوتبال، اساتید حسن سالمی و فریدون حردانی با حضور بیش از ۵۰ شرکت کننده برگزار شد که رضایت‌مندی شرکت کنندگان را به همراه داشت.

جرفی با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت این هیات در خصوص فعال کردن رده‌های سنی پایه در باشگاه‌ها گفت: در راستای حمایت از فوتبال پایه و کشف استعدادهای این شهر، ۶ تیم در رده سنی جوانان، فعال و برای اولین بار در شهرستان حمیدیه بدون دریافت هیچ گونه مبلغی لیگ جوانان را برگزار کردیم که هفته دوم آن سپری شده است همچنین به تیم های شرکت کننده توپ و لباس تیمی اهدا کردیم.

 

وی بیان کرد: پس از رایزنی های فراوان و موافقت فدراسیون فوتبال، مجوز برگزاری کلاس مربیگری D آسیا با حضور ۲۴ شرکت کننده از مربیان شهرستان را اخذ کردیم که در نوع خود بی سابقه است. این کلاس مربیگری در نیمه اول تیر ماه سال جاری برگزار و باعث دانش افزایی مربیان شهرستانی می شود.

سرپرست هیات فوتبال حمیدیه تصریح کرد: در بحث توسعه مدارس فوتبال، سه باشگاه را به صورت رسمی فعال کردیم که مورد استقبال علاقمندان و شهروندان این شهرستان شد و بنا داریم با همکاری هیات فوتبال استان، میزبان اولین دوره استعدادیابی در رده‌های سنی پایه باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان، رییس هیات فوتبال استان، فرماندار شهرستان حمیدیه و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان افزود: امیدوارم با تلاش و همکاری تمام کمیته‌ها و واحدهای هیات فوتبال شهرستان، مربیان، داوران، مدیران باشگاه‌ها و پیشکسوتان که همیشه در اجرای مسابقات و پیشرفت فوتبال شهر یار و یاور ما بودند، شاهد اقدامات موثرتری در فوتبال حمیدیه باشیم.

بر اساس این گزارش شهر حمیدیه در فاصله ۲۰ کیلومتری اهواز قرار داشته و یکی از نقاط فوتبال‌خیز استان خوزستان به شمار می رود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار