تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۲۹۵۲۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده شادگان:
مشارکت حداکثری در انتخابات، نمایش اقتدار نظام است
مشارکت حداکثری در انتخابات، نمایش اقتدار نظام است

 نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری، گفت: ممکن است در برخی مسائل از جمله مسایل اقتصادی نارضایتی وجود داشته باشد اما بحث کلیات و مبانی نظام و اعتقاد به ولایت فقیه اصل موضوع و خط قرمز است و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

هاشم خنفری اظهار کرد: ۸ تیر مردم ایران شخص اول اجرایی کشور را انتخاب خواهند کرد و همه ما مکلف هستیم تمهیدات لازم را برای حضور مردم فراهم کنیم. مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و شرایط را کاملا درک می‌کنند که همه باید بیاییم و در انتخابات شرکت کنیم.

وی ادامه داد: ممکن است در برخی مسائل از جمله مسایل اقتصادی نارضایتی وجود داشته باشد، اما بحث کلیات و مبانی نظام و اعتقاد به ولایت فقیه، اصل موضوع و خط قرمز است و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل حواشی نباید در انتخابات خللی ایجاد کنند. از مردم ایران از جمله شهروندان شادگانی درخواست می‌کنیم حضور پیدا کنند و از دیگران نیز برای حضور در انتخابات دعوت کنند.

خنفری بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است و پشتوانه نظام وجود مردم است و خود مردم سرنوشت خود را تعیین می‌کنند. درحالی که در دیگر نظام‌های حاکم بر کشورهای جهان، نظام مردم سالاری دینی یافت نمی‌ِشود.

وی عنوان کرد: مطالبه اصلی مردم شادگان از منتخب ریاست جمهوری همچون مطالبه دیگر مردم ایران در حوزه آب، برق و اشتغال است که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد. امیدواریم رای مردم در جهتی باشد که شاهد ادامه یافتن خدمت و راه سیدالشهدا، امام حسین (ع) و شهدای راه خدمت باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار