تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۲۹۵۲۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بهبهان عنوان کرد
چهاربانده شدن جاده مهم مواصلاتی بهبهان به رامهرمز در دولت سیزدهم
چهاربانده شدن جاده مهم مواصلاتی بهبهان به رامهرمز در دولت سیزدهم

  فرماندار بهبهان با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در این شهرستان گفت: جاده مهم مواصلاتی بهبهان به رامهرمز چهاربانده، بهسازی و ایمن‌سازی و همچنین ۱۴ کیلومتر از مسیر بهبهان به خیرآباد چهاربانده و بهسازی شد.

سید ولی‌الله موسوی  با تسلیت شهادت رئیس جمهور، اظهار کرد: در دولت سیزدهم در حوزه ورزش شهرستان بهبهان ۱۳ زمین چمن افتتاح و ۴۵ پروژه ورزشی اجرا شد.

وی افزود: جاده مواصلاتی مهم بهبهان به رامهرمز چهاربانده، بهسازی و ایمن‌سازی شد. همچنین روشنایی بخش مهمی از این مسیر مواصلاتی اجرا و همچنین ۱۴ کیلومتر از مسیر بهبهان به خیرآباد چهاربانده و بهسازی شد.

فرماندار بهبهان گفت: افتتاح فاز اول بیمارستان حضرت ولی عصر (عج)، با مشارکت خیرین و اجرای فاز دوم آن از فعالیت‌های مهم درمانی در بهبهان بود. همچنین در دولت سیزدهم بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی قلب فاطمه الزهرا(س)، به عنوان اولین بیمارستان تخصصی قلب در خوزستان افتتاح شد.

موسوی اضافه کرد: کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه پساب بهبهان با هزار میلیارد تومان از دیگر خدمات انجام شده است. این تصفیه‌خانه در حال حاضر از محل مسئولیت‌های اجتماعی گاز بیدبلند، در حال اجرا است.

وی یادآور شد: پروژه پلی اتیلن، زیرمجموعه پالایشگاه گاز بیدبلند نیز در حال اجرا است که این مجموعه خوراک پالایشگاه را تامین می‌کند و باعث ایجاد اشتغال در شهرستان می‌شود. همچنین بهسازی راه‌ها و معابر مواصلاتی در روستاها نیز از دیگر اقدامات زیرساختی دولت سیزدهم در شهرستان بهبهان بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار