تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۲۹۵۲۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت دزفول: نامزدهای رییس جمهوری عزت ملی را فدای منافع جناحی نکنند
امام جمعه موقت دزفول: نامزدهای رییس جمهوری عزت ملی را فدای منافع جناحی نکنند

  امام جمعه موقت دزفول گفت: نامزدهای ریاست جمهوری و هواداران آنها عزت ملی را فدای خواسته‌ها و منافع فردی و جناحی نکنند و در مناظره‌ها سخن نسنجیده نداشته باشند.

 حجت الاسلام و المسلمین حسین عبدالهی روز دوشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلای امام علی(ع) دزفول، با توصیه به نامزدها و هواداران آنها به اخلاق مداری بیان کرد: نامزدها و هواداران آنها نسبت به تبیین برنامه‌های خود بپردازند.

وی انتخابات ریاست جمهوری را مهمترین رویداد سیاسی کشور دانست و بیان کرد: هشتم تیر امسال، ملت شریف ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب رییس جمهور اصلح حماسه ماندگار دیگری خلق خواهد کرد.

حجت الاسلام عبدالهی با تاکید بر ضرورت انتخاب رییس جمهوری با برنامه و پر کار گفت: توصیه به همه مردم برای انتخاب رییس جمهور اصلح و با برنامه این است که برنامه‌ها، مناظره‌ها و نشست‌های مختلف نامزدهای ریاست جمهوری را دنبال کنند.

رعایت اخلاق در مناطره‌های انتخاباتی ضروری است

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های مختلف شاخص‌های رییس جمهور اصلح را برشمردند ادامه داد: رییس جمهوری باید انتخاب شود که معتقد به ظرفیت و امکانات داخلی باشد و از غربی‌ها و ابرقدرت‌ها قطع امید کند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق در مناظره‌های انتخاباتی بیان کرد: رییس جمهوری باید انتخاب شود که پرکار، مومن به مبانی انقلاب اسلامی و معتقد به توانمندی‌های ملت باشد .

حجت الاسلام عبدالهی، اجتناب از تسویه حساب‌های شخصی در مناظره‌های انتخاباتی را ضروری دانست و گفت: نامزدها نباید به گونه‌ای رفتار کنند که دشمنان شاد و دوستان آزرده خاطر شوند.

 

امام جمعه موقت دزفول: نامزدهای رییس جمهوری عزت ملی را فدای منافع جناحی نکنند

سکوت مجامع بین المللی علیه نسل کشی در غزه ننگ آور است

امام جمعه دزفول با محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین وغزه گفت: ننگ بر جوامع غربی که ادعای حقوق بشر دارند ولی هشت ماه است در برابر جنایت‌های دهشتناک رژیم صهیونیستی در غزه سکوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: مرگ کودکان غزه به دلیل سوء تغذیه و سکوت جوامع بین المللی در برابر این جنایت‌ها و نسل کشی‌ها نشان از سقوط انسانیت است.

حجت الاسلام عبدالهی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال شهروندان دزفول از برگزاری نمایشگاه بخش‌های مختلف جهاد کشاورزی و تنظیم بازار در روز جمعه هفته گذشته، ضمن تجلیل از این اقدام مدیریت جهاد کشاورزی دزفول، برگزاری مستمر چنین نمایشگاهی در طول سال را خواستار شد.

 عید قربان به معنای بازگشت انسان به مقام تقرب الهی است که این مقام در سایه مبارزه با هوای نفسانی و در پرتو تهذیب، خودسازی و بهره گیری از فرصت‌های ناب به دست می‌آید.

روز دهم ماه ذی الحجه مصادف با عید قربان از بزرگترین عیدهای مسلمانان است؛ این روز یادآور فداکاری و ایثار حضرت ابراهیم(ع) در راه رضای معبود و تسلیم و ایمان اسماعیل(ع) در قربانگاه عشق است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار