تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۹۵۲۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز اجرای پویش نسیم رحمت و ویزیت رایگان مناطق کم برخوردار حمیدیه
آغاز اجرای پویش نسیم رحمت و ویزیت رایگان مناطق کم برخوردار حمیدیه

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان حمیدیه از آغاز اجرای پویش نسیم رحمت در فصل تابستان و ویزیت رایگان ۶۱۰ نفر از ساکنان مناطق کم‌برخوردار در قالب اردوی پزشکی خبر داد.

 سرهنگ پاسدار محمد سواری روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: پویش نسیم رحمت از جمله طرح های حمایتی از خانواده های کم برخوردار است که همواره در فصل تابستان توسط گروه‌های جهادی این منطقه انجام می شود.

 

آغاز اجرای پویش نسیم رحمت و ویزیت رایگان مناطق کم برخوردار حمیدیه

وی افزود: سرویس، تعمیر و گازگیری کولرهای گازی نیازمندان مناطق در ۲ بخش مرکزی و گمبوعه این شهرستان در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان حمیدیه ادامه داد: نخستین مرحله تعمیر و گازگیری کولر با توجه به گرم شدن هوا آغاز شده و این خدمت با همکاری بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه حمیدیه و قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل (ع) خوزستان ادامه دارد.

 

آغاز اجرای پویش نسیم رحمت و ویزیت رایگان مناطق کم برخوردار حمیدیه

اردوی پزشکی گروه جهادی شهید همدانی در حمیدیه

وی بیان کرد: همچنین اردوی پزشکی گروه جهادی شهید همدانی به همت بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در شهرستان حمیدیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سواری تصریح کرد: این اردو با همکاری ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان حمیدیه برگزار و ۶۱۰ نفر از ساکنان این منطقه از خدمات رایگان این تیم پزشکی بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: چهار دندان پزشک کار جراحی سرپایی، کشیدن، پر و جرم گیری و چهار چشم پزشک نیز خدمات عینک طبی، آفتابی و سایر بیماران نیز جهت عمل جراحی به بیمارستان های مربوطه معرفی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان حمیدیه گفت: ویزیت پزشک عمومی، اعطای داروی رایگان، خدمات پرستاری و تزریقات در این اردوی ۲ روزه صورت گرفت.

 

آغاز اجرای پویش نسیم رحمت و ویزیت رایگان مناطق کم برخوردار حمیدیه

 

احداث یک خانه روستایی در شهرستان هویزه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه گفت: جهادگران گروه جهادی شهید جمیل نیسی از پایگاه مقاومت شهدای هویزه، طی اقدامی جهادی یک باب خانه محروم در این روستا احداث کردند.

سرهنگ حاتم عبیداوی تصریح کرد: گروه های جهادی بسیج این حوزه مقاومت بسیج شهری علاوه بر مشارکت در امر فعالیت های عمرانی و خدماتی و سایر امور خیرخواهانه در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز حضور فعال و هدفمند در روستاها، مناطق حاشیه ای و فقیرنشین این حوزه و هدفمند را سرلوحه برنامه های خود قرار داده اند.

 گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه آبرسانی به مناطق کم‌برخوردار، بازسازی و احداث مسکن محرومان، برپایی اردوهای خدمات درمانی و بهداشتی و توزیع بسته‌های معیشتی خدمات ارزنده ای را در سراسر استان ارایه داده اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار