تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۹۵۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمینه برگزاری انتخابات در فضای امن و سالم برای آبادان فراهم است
زمینه برگزاری انتخابات در فضای امن و سالم برای آبادان فراهم است

  معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اهمیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: زمینه برگزاری انتخابات در فضای امن و سالم در این شهرستان فراهم است.

  احسان عباسپور روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آبادان در سالن الغدیر فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: از همه ظرفیت‌های شهرستان برای ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در این انتخابات استفاده خواهد شد تا شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات شهید جمهور آیت رییسی و همراهان شهیدش گفت: اقدامات خوبی در زمینه برگزاری انتخابات در زمانی کوتاه انجام شده و سعی بر این است تا در این دوره همچون دوره‌های قبلی انتخابات در فضای سالم و ایمن در شهرستان برگزار شود.

عباسپور ادامه داد: در راستای به حداقل رساندن مشکلات شهرستان آبادان تلاش حداکثری صورت می گیرد و قطعا تحول در این زمینه به زمان نیاز دارد، ضمن اینکه اتفاقات مهمی دربخش عمرانی شهرستان در حال انجام است.

وی افزود: طرح تصفیه خانه بزرگ فاضلاب آبادان به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ در این زمینه به زودی افتتاح خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: فاز نخست آب شیرین‌کن آبادان وارد فاز بهره برداری شده و در این مرحله بیش از ۲۵ هزار متر مکعب افزایش ظرفیت ورودی آب آشامیدنی به شبکه آب را شاهد هستیم.

زمینه برگزاری انتخابات در فضای امن و سالم برای آبادان فراهم است

 

امام جمعه آبادان: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است

امام جمعه آبادان نیز در این نشست بیان کرد: انتخابات یک تکلیف شرعی، میهنی و ملی است و مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی شهید رییسی را نمونه بارز و الگوی تراز مدیر انقلابی دانست و افزود: مکتب شهید رییسی انقلابی و جهادی است و یک الگوی موفق در حکمرانی با استمداد از مذهب و معنویت است.

توجه به مشکلات آبادان ضروری است

دادستان آبادان در این ادامه این نشست با اشاره برخی از مشکلات در حوزه اشتغال، کشاورزی و شیلات، آب آشامیدنی و عمرانی در این شهرستان توضیح داد: توجه نکردن به بهسازی و تعریض جاده قفاس این مسیر را به جاده مرگ تبدیل کرده است.

روح الله زندی با تاکید بر استقرار گیت‌های گمرک در دروازهای شهر آبادان بیان کرد: بیشتر بازرگانان و تجار کالای خود را سایر شهرستان‌های مرزی تامین می کنند که این مسئله باعث افزایش قیمت کالاها در آبادان شده علاوه بر اینکه با توجه به قرار گرفته آبادان در محدوده منطقه آزاد اروند کالایی به نام قاچاق در این منطقه وجود ندارد.

وی با اشاره به مشکل صادر نشدن مجوز صید برای صیادان شناورهای کوچک و قایق موتوری در آبادان گفت: منبع درآمد مردم در شهرستان از سه محل بازرگانی، کشاورزی و صیادی تامین می شود که این سه بخش نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار