تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۲۹۵۱۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده شادگان :
رهاسازی آب از سد مارون برای نخیلات شادگان/ برق شهرستان پایدار نیست
رهاسازی آب از سد  مارون  برای نخیلات شادگان/ برق شهرستان پایدار نیست

 نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رهاسازی آب برای نخیلات و کشاورزی شهرستان، از ناپایداری برق در این شهرستان انتقاد کرد.

هاشم خنفری با اشاره به ناپایداری برق در شهرستان، اظهار کرد: با وجود فصل تابستان و گرمای خوزستان، اما برق شهرستان شادگان پایدار نیست و در همه روستاها مشکلات آب و برق داریم. وزارت نیرو، ملکف است رسیدگی و به این موضوع ورود کند. هرچند مکاتباتی با وزارت نیرو در این خصوص انجام شد اما شان مردم این نیست که برق ناپایدار داشته باشند و سختی بکشند.

وی افزود: قطعا شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، نتوانسته وظیفه خود را انجام دهد و ما بسیار ناراضی و گله‌مند هستیم. از شرکت توزیع برق نیز ناراضی هستیم و مشکلات مردم در این حوزه به هیچ عنوان حل نشده است.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رهاسازی آب برای نخیلات و اراضی کشاورزی، عنوان کرد: خوشبختانه طی هفته گذشته، رهاسازی آب از سد مارون، منجر به خشنودی کشاورزان و نخل‌داران شده است. نخیلات از جهت تامین آب مشکلی ندارند و انتظار داریم رهاسازی آب ادامه داشته باشد.

خنفری بیان کرد: باید به دنبال راه کمکی برای تامین آب نخیلات و کشاورزی شادگان باشیم. انتقال آب از کارون به جراحی به مسافت 25 کیلومتر یکی از راه‌ها است که امیدواریم حق‌آبه پایدار کشاورزی از این طریق تامین شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار