تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۲۹۵۱۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوشتر در مجلس:
جنایات رژیم صهیونیستی نشان دهنده ضعف و استیصال است
جنایات رژیم صهیونیستی نشان دهنده ضعف و استیصال است

 نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از آخرین سلاح‌ها و بمب‌های پیشرفته جهان در برابر ملتی بی دفاع و مظلوم، نشانه ضعف و استیصال است. رژیم غاصب، نمی‌داند چگونه از منجلابی که خود ایجاد کرده است، خارج شود.

سیدمحمد سادات‌ابراهیمی  با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی، اظهار کرد: هر انسان آزاده‌ و منصف، جدای از اینکه مسلمان باشد و اعتقادی به مسائل دینی و مذهبی داشته باشد، از دیدن جنایات رژیم صهیونیستی تاسف می‌خورد و منزجر می‌شود.

وی ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی و میدان‌داران آن، نشان‌دهنده قدرت نیست. استفاده از آخرین سلاح‌ها و بمب‌های پیشرفته جهان در برابر ملتی بی دفاع و مظلوم، نشانه ضعف و استیصال است.

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس اضافه کرد: رژیم غاصب، نمی‌داند چگونه از منجلابی که خود ایجاد کرده است، خارج شود و هیچ راهی جز تسلیم، جلوی پای رژیم صهیونیستی و دست‌نشانده‌های آن نیست.

سادات‌ابراهیمی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با اقدامات و جنایات اخیر علیه بشر و مردم مظلوم فلسطین، می‌خواهد به‌گونه‌ای به اهداف شوم دست‌نیافته خود، برسد، اما این اقدامات نه تنها منجر به تثبیت قدرت او در منطقه نمی‌شود بلکه منجر به این شد که جهانیان نسبت به این رژیم و جنایات و اهداف شوم آن آگاه‌تر شوند.

وی یادآور شد: نمونه آگاهی مردم جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی را می‌توان در جنبش اخیر دانشجویی دید که اخیرا از آمریکا آغاز شد و به سراسر کشورها رسید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار