تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۲۹۵۱۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عزیزترین و مظلوم‌ترین شهدا، شهدای مجموعه انتظامی هستند

 امام‌جمعه شهرستان ایذه گفت: امروز از عزیزترین و مظلوم‌ترین شهدای اسلام، شهدای مجموعه انتظامی هستند که در همه صحنه‌های تأمین امنیت مردم حضور دارند و جان خود را کف دست می‌گذارند تا امنیت مردم را فراهم کنند.
حجت‌الاسلام سیدمیثم موسوی امام‌جمعه شهرستان ایذه،در مراسم تشییع شهید اصغر خلیلی مهر که در شهرستان ایذه برگزار شد اظهار کرد: خداوند منان را سپاسگزاریم که فرهنگ ناب اسلام عزیز ما با شهادت گره‌خورده، شهادتی که اثر آن برای خود شهید و برای جامعه جاودانه خواهد ماند.

وی با تأکید بر اینکه قطره‌قطره خون شهدای عظیم‌الشأن ما اثر دارد، افزود: امروز از عزیزترین و مظلوم‌ترین شهدای اسلام، شهدای مجموعه انتظامی هستند که در همه صحنه‌های تأمین امنیت مردم حضور دارند و جان خود را کف دست می‌گذارند تا امنیت مردم را فراهم کنند.امام‌جمعه شهرستان ایذه خاطرنشان کرد: قبل از تسلیت باید تبریک عرض کنیم به داشتن همچین جوانانی که حاضرند به معنای واقعی کلمه تا پای جان و آخرین قطره خون از مردمشان محافظت کنند.

وی در ادامه رشد چنین جوانانی در میان ما مایه افتخار دانست و افزود: خدا را شاکریم جوانانی همچون شهیدان خلیلی مهر، قنبری، غلامی، غریبی، موسوی و مؤمن‌زاده تا پای جان پای ملت و امنیت مردمشان ایستادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی عنوان داشت: خوشا به سعادت این جوانان که به درجه رفیع شهادت که بهترین نوع مرگ است، رسیدند که قرآن آنان را زنده و ناظر بر اعمال ما می‌داند

.امام‌جمعه شهرستان ایذه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با خون شهیدان تضمین می‌شود، خاطرنشان کرد: کشور عزیز ما ایران از بدو انقلاب دشمن و طمع‌کار دارد که قصد دارند تیشه به ریشه این نظام بزنند اما این آرزو را بیش از چند سال است که به گور برده‌اند و دلیل آن جوانان عزیز و با بصیرت ماست که در میدان‌های جهاد تشخیص صحیح را می‌دهند دادند و به موقع اقدام کنند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار