تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۹۵۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۴۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در آبادان پیش‌بینی شد
۱۴۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در آبادان پیش‌بینی شد

 معاون استاندار و فرماندارویژه آبادان گفت: ۱۴۰ شعبه اخذ رای به منظور جمع آوری آرای مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی در شهرستان آبادان پیش بینی شد.

احسان عباسپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ۱۱۸ شعبه ثابت و هفت شعبه سیار در شهر آبادان و بخش مرکزی و ۱۷ شعبه در بخش اروندکنار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا در منطقه چینش شعب اخذ رای به صورتی انجام شده است تا رای دهندگان در کمترین زمان ممکن خود را به شعب ثابت و سیار برسانند و رای خود را به صندوق بیاندازند.

عباسپور گفت: کمبودها و نواقص وسایل سرمایشی در شعب اخذ رای بررسی و در حال برطرف کردن مشکلات آنها هستیم تا در روز هشتم تیرماه شعب اخذ رای مشکلی در این خصوص نداشته باشند.

وی افزود: پیش‌بینی لازم برای تامین وسایل نقلیه برای جابجایی صندوق‌های اخذ رای و عوامل اجرایی و همچنین غذای عوامل در روز انتخابات انجام شده و دغدغه‌ای در این خصوص وجود ندارد و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در شهرستان اتخاذ شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای را باعث خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خارجی و معاندان داخلی در روند پیشرفت کشور دانست و اظهارکرد: حضور مردم در انتخابات، آینده انقلاب اسلامی را رقم می‌زند.

وی افزود: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بسیار حساس و برای کشور سرنوشت ساز بوده و نیاز است همه اقشار مردم در این انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

  به دنبال شهادت آیت الله رییسی بر اساس تصمیم هیات دولت، انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر امسال برگزار خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار