تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۹۵۱۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶۹ هزار نفر در خوزستان واجد شرایط دریافت مسکن هستند
۶۹ هزار نفر در خوزستان واجد شرایط دریافت مسکن هستند

 مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از وجود ۶۹ هزار نفر واجد شرایط دریافت مسکن در استان خبر داد و گفت: این افراد باید هر چه سریعتر آورده خود را واریز کرده تا زمین به آنها اختصاص داده شود.

مسعود بیات‌منش  با اشاره به تامین حدود ۱۳۰ هزار قطعه زمین در استان بیان کرد: تاکنون ۱۵ هزار قطعه زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده که سه هزار و ۷۰۰ مورد آن در سال جاری انجام شده است.

وی بیان کرد: قطعا اگر با همین سرعت پیش برویم، تا اسفندماه سال جاری به هدف گذاری مدنظر یعنی واگذاری ۷۴ هزار قطعه زمین، دست پیدا می‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان یکی از علل کُندی کار در طرح نهضت ملی مسکن را عدم آورده متقاضیان دانست و گفت: ما برای ۳۰ هزار متقاضی، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم.

وی بیان کرد: در طرح جوانی جمعیت تاکنون سه هزار و ۳۹۳ قطعه زمین تخصیص یافته و این روال با سرعت در حال انجام است.

بیات منش در خصوص طرح مسکن مهر استان گفت: به غیر از ۲ شهر رامین و شیرین شهر، ساخت هشت هزار واحد مسکن مهر در سایر شهرهای استان باقیمانده که اغلب به صورت تعاونی بوده و باید به طرح نهضت ملی تبدیل شوند.

وی افزود: برای پنج هزار واحد مسکن مهر استان، ۶۲۰ آسانسور از صندوق ملی مسکن درخواست کرده‌ایم که تاکنون ۳۰۰ مورد آن به تصویب رسیده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار