تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۹۵۱۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بلاتکلیفی نمایندگان لیگ برتری فوتبال خوزستان در انتخاب سرمربی و جذب بازیکن

 

بلاتکلیفی نمایندگان لیگ برتری فوتبال خوزستان در انتخاب سرمربی و جذب بازیکن

اهواز - ایرنا - فوتبال خوزستان امسال در حالی ۲ نماینده در لیگ برتر خواهد داشت که هر کدام از این تیم‌ها به‌ نوعی در بلاتکلیفی به‌ سر می‌برند تا نگرانی‌ در خصوص میزان موفقیت آنها بیشتر شود.

به گزارش ایرنا در حالی که این روزها بحث اصلی و تیتر یک ورزش به جام ملت های اروپا و همچنین بازی های المپیک اختصاص دارد، در این بین برخی از تیم‌های لیگ برتری فعالیت خود را برای حضور قدرتمندتر در فصل آینده آغاز کرده‌اند.

در این مسیر برخی تیم‌ها با مشخص کردن سرمربی فصل آینده خود، حتی فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات را آغاز کرده‌ و به‌ دنبال مهره‌های مدنظر خود هستند در حالی که نمایندگان لیگ برتری خوزستان وضعیت آنچنان مطلوبی نداشته و در خواب زمستانی به سر می برند.

تیم فولاد فصل قبل کار را با علیرضا منصوریان آغاز کرد و در پایان با عبدالله ویسی در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت که ناراحتی هواداران این تیم را به همراه داشت. فولادی ها در لیگ بیست و سوم عملکرد بسیار ضعیفی داشته و در هفته پایانی مسابقات مجوز بقا در لیگ را به دست آوردند به همین دلیل مدیران این باشگاه قصد دارند با برنامه ریزی بهتری فصل جدید را آغاز کنند.

بی شک خوش‌بین ترین هوادار فوتبال تصور نمی کرد که تیم فولاد با آن همه هزینه در لیگ برتر، برای بقا در لیگ تا روزهای پایانی دست و پا بزند. بی شک یکی از عوامل نزول سرخپوشان اهوازی در فصل گذشته، ثبات نداشتن در کادر فنی این تیم بود تا جایی که سکان هدایت این تیم در طول یک فصل به چهار نفر سپرده شد.

حالا با تمام شدن مسابقات لیگ، همه فوتبال دوستان خوزستانی انتظار دارند که تیم فولاد در فصل آینده به دنبال کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیایی باشد نه اینکه مجددا کاسه گدایی به دست گرفته و قطره چکان امتیاز کسب کند.

درباره نیمکت فولاد در فصل آینده، شایعات مختلفی مطرح شده و هر بار نام یک مربی بر زبان ها جاری می شود در حالی که مدیران باشگاه هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نکردند اگرچه با چندین مربی نام آشنا کشور صحبت شده است.

 

بیشتر بخوانید

 

تیم استقلال خوزستان که با سیدسیروس پورموسوی در پایان لیگ گذشته بقای خود در سطح اول فوتبال ایران را جشن گرفت، این روزها درگیر حواشی مختلفی شده و نسبت به دیگر تیم‌ خوزستانی ظاهرا حال و روز بدتری دارد.

با توجه به عملکرد خوب آبی های خوزستان در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر و کسب ۲۰ امتیاز از ۱۵ بازی، تصور بر ادامه همکاری باشگاه استقلال خوزستان با پورموسوی بود اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و بعد از استعفای امیدعلی نجفی مدیریت باشگاه، روز گذشته پورموسوی دومین خروجی این تیم بود.

اخبار ضد و نقیض از اطراف این باشگاه حاکی از آن است که شرایط نیمکت استقلال خوزستان در فصل جدید تغییر خواهد کرد. بی شک انتظار هواداران استقلال خوزستان برای فصل جدید چیزی فراتر از کسب رتبه‌ های پایین جدول است و مدیران این باشگاه برای تحقق آرزوی این هواداران باید هر چه زودتر تکلیف کادر فنی را البته با انتخابی درست و آگاهانه، روشن کنند.

با توجه به شرایط ۲ تیم لیگ برتری خوزستانی، بیم آن می‌رود که این تیم‌ها زمان طلایی تمرینات پیش‌ فصل را از دست داده و نتوانند به نحو احسن خود را آماده حضور در لیگ برتر کنند.

تیم های فولاد و استقلال خوزستان در لیگ بیست و سوم با کسب ۲۹ و ۲۸ امتیاز در مکان‌های یازدهم و چهاردهم رده بندی قرار گرفتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار