تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۲۹۴۸۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فروشنده سلاح غیرمجاز در دزفول دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: سوداگر مرگ و فروشنده سلاح غیر مجاز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان دزفول دستگیر شد.
 
فروشنده سلاح غیرمجاز در دزفول دستگیر شد

مهدی آماده عصر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی گزارش و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان دزفول مبنی بر فروش مواد مخدر و سلاح غیر مجاز در این شهرستان، موضوع دستگیری فرد مجرم به صورت ویژه در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: دادستانی دزفول با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان با انجام اقدامات قضائی، فنی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل مخفیگاه و حضور فرد مجرم شده که پس از صدور دستور قضائی در عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری غیر مجاز و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محل مخفی گاه متهم، بیان کرد: در تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته توسط مقام قضائی رسیدگی کننده به پرونده متهم، وی به بزه خرید و فروش مواد مخدر و سلاح غیر مجاز معترف شد.

آماده با اشاره به اینکه خط قرمز این دادستانی مبارزه با هرگونه اقدام هنجارشکنانه و سلب امنیت عمومی است، بیان کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم با قرار تأمین کیفری متناسب به زندان معرفی شد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار