تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۹۴۸۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارتفاعات لالی درمحاصره آتش

 

در چند روز گذشته نقاط مختلفی از مناطق جنگلی در شهرستان لالی دچار آتش سوزی شده که تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و مردم در کنترل آن همچنان ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از لالی، در چند روز گذشته نقاط مختلفی از مناطق جنگلی در شهرستان لالی دچار آتش سوزی شده که تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و مردم در کنترل آن همچنان ادامه دارد.

مناطق کوهستانی دارای پوشش گیاهی و جنگلی در چندین منطقه از کوهستان های شهرستان لالی از دو روز قبل در حال سوختن بوده که به دلیل صعب العبور بودن و عدم دسترسی آسان کنترل و خاموش کردن آتش را مشکل کرده است.

رئیس اداره منابع طبیعی لالی در همین زمینه اظهار کرد: آتش سوزی در کوه های هارکله و چال شهر گریوه که از کوه کاظم بزگی اندیکا شروع و تا پاسگاه بخش حتی لالی امتداد داشته به دلیل صعب العبور بودن با اعزام ۵۰ نفر از یگان حفاظت منابع طبیعی استان از شهرهای اهواز ، اندیمشک ، باغملک و اندیکا همراه بوده که این نیروها هم اکنون به خط آتش رسیده و در حال خاموش سازی هستند.

محمد دالوند گفت: محدودیت هایی مانند کمبود نیروی انسانی و صعب العبور بودن منطقه در کنار عدم آنتن دهی موجب شده کنترل آتش و خاموش کردن آن به مدت چند روز طول بکشد.وی تصریح کرد: همزمان با آتش سوزی ارتفاعات گریوه بخش هایی از پوشش جنگلی و مراتع در منطقه دره بوری از دیروز و منطقه شاه نشین نیز از امروز در حال سوختن هستند که در آن محدوده محیط زیست برای همکاری حضور پیدا کرده است.

:
:
:
آخرین اخبار