تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۲۹۴۵۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان: بدنبال تکرار قهرمانی در آسیا و جهان هستیم
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان: بدنبال تکرار قهرمانی در آسیا و جهان هستیم + فیلم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: در مسابقات آسیایی و جهانی بدنبال تکرار قهرمانی سال قبل هستیم که امیدواریم با درخشش و تلاش کشتی‌گیران به این مهم برسیم.

حمید باوفا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به هشتمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی در اهواز بیان کرد: با توجه به حمایت اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی خوزستان، اردوی خوب و با کیفیتی داشتیم که جا دارد از میزبانی خوب هیات استان تشکر کنم.

وی افزود: وضعیت بدنی کشتی‌گیران ما بسیار خوب است و سعی می‌کنیم تا با بالاترین آمادگی در مسابقات آسیایی و جهانی حضور یابیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: می‌کوشیم تا زمان مسابقات، از لحاظ روحی و روانی و جسمی شرایط بهتری را برای کشتی‌گیران فراهم سازیم تا عملکرد بهتری داشته باشند.

وی افزود: شرایط کشتی‌گیران و نظم حاکم در اردوها روزبه‌روز بهتر می‌شود و تا زمان برگزاری مسابقات آسیایی ۲ مرحله اردوی دیگر خواهیم داشت که امیدواریم با آمادگی خوبی در این رقابت‌ها حاضر شویم.

باوفا بیان کرد: در این مرحله از اردو ۱۶ کشتی گیر حضور داشتند البته پنج نفر از کشتی‌گیران به مسابقات ارمنستان اعزام شده و در این اردو غایب بودند.

وی افزود: با توجه به حضور هشت، ۹ کشتی‌گیر خوزستانی در این مرحله از اردو، بنا شد که اردوی کنونی در اهواز برپا شود.

 ، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، روزهای ششم تا هفدهم خرداد در اهواز برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار