تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۲۹۴۱۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: فولاد خوزستان برای برد مقابل پیکان نیازمند حمایت هواداران است
ویسی: فولاد خوزستان برای برد مقابل پیکان نیازمند حمایت هواداران است

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تنها هدفمان در بازی با تیم پیکان کسب سه امتیاز است که برای رسیدن به این مهم به حمایت هواداران نیاز داریم.

  عبدالله ویسی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در اهواز اظهار کرد: در طول هفته سعی کردیم بازیکنان را به لحاظ روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار دهیم تا از هر جهت آماده بازی با پیکان شویم.

وی با اشاره به اینکه هر ۲ تیم برای ماندن در لیگ اضطراب دارند افزود: شرایط ما بعد از برد ذوب آهن، نسبت به هفته های قبل بهتر شده است که امیدوارم با یک بازی بسیار خوب پیروز میدان شویم تا در هفته پایانی رقابت ها با خیال راحت بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حتی اگر از ماندن در لیگ آسوده خاطر باشیم در مصاف با نساجی برای کمک به ۲ نماینده دیگر استان با تمام وجود بازی می‌کنیم که امیدوارم این امر محقق شود و با روحیه مطلوب به قائمشهر برویم.

ویسی در خصوص وضعیت داوری مسابقات بیان کرد: حتی چنانچه کمک داور ویدئویی باشد باز هم اعتراض خواهد شد چرا که این موضوع عادت شده است و ترک عادت طول می‌کشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده در تیم فولاد خواهد ماند گفت: این بازی برای ما خیلی مهمتر از فصل آینده است، امیدوارم با یک برد مردم خوزستان را خوشحال کنیم تا به سال آینده امیدوار شوند.

 تیم های فوتبال پیکان و فولاد خوزستان اکنون به ترتیب با ۲۶ و ۲۵ امتیاز در مکان های دوازدهم و چهاردهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر جای دارند و سه امتیاز این دیدار نقش مهمی در ابقای تیم برنده دارد.

دیدار تیم های فولاد و پیکان ساعت ۲۰ فردا( سه شنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار