تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۹۴۰۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عزم فولاد خوزستان برای برد در آخرین بازی خانگی
عزم فولاد خوزستان برای برد در آخرین بازی خانگی

  تیم فولاد خوزستان که حال و روز خوبی را سپری نمی کند در آخرین بازی خانگی خود به دنبال کسب سه امتیاز است.

 تیم فولاد خوزستان که سابقه درخشانی در فوتبال سطح اول ایران دارد در این فصل عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت تا حدی که بسیاری از فوتبال دوستان خوزستانی معتقدند؛ این تیم در خواب عمیق زمستانی فرو رفته است.

فولادی ها که ۲ عنوان قهرمانی در لیگ برتر داشته و در این فصل هزینه‌های هنگفتی داشتند، این روزها برای بقا در لیگ تلاش می‌کنند تا همچنان امیدوار به فصل آینده مسابقات باشند.

پیروزی ارزشمند فولاد خوزستان مقابل ذوب‌آهن در دیدار هفته بیست و هشتم، موجب شد تا دوباره شرایط این تیم محبوب خوزستانی بهتر شود و مردم استان نسبت به بقای این تیم در لیگ برتر امیدوارتر شوند.

بازیکنان تیم فولاد خوزستان که اکنون روحیه مضاعفی کسب کرده اند، بدون وقفه کار خود را ادامه می‌دهند تا با آمادگی مطلوب در دیدار هفته بیست و نهم ظاهر شوند اگرچه کار سختی در مقابل پیکان دارند.

تیم پیکان که در نیم فصل دوم شرایط بسیار متفاوتی نسبت به نیم فصل اول دارد، رفته رفته به انتهای جدول نزدیک تر می شود؛ این تیم پایتخت نشین اگر نتواند در بازی با فولاد امتیازی کسب کند احتمال سقوط به لیگ پایین تر را دارد.

حال ریش و قیچی به دست بازیکنان و کادر فنی فولاد بوده و می توانند سرنوشت خود (بقا در لیگ) را تا حدود بسیاری مشخص کنند.

عبدالله ویسی سرمربی فولاد و سایر اعضای کادر فنی برنامه‌های تمرینی ویژه‌ای را پیش از هفته بیست و نهم رقابت ها در نظر گرفته و امیدوار هستند که در حضور هواداران عملکرد مطلوبی را به نمایش بگذارند.

موسی کولیبالی غایب بزرگ فولادی ها در این دیدار بوده که عبدالله ویسی باید جایگزین مناسبی برای این بازیکن مشخص کند.

فولاد خوزستان روز سه‌شنبه در دیدار خانگی دیگر خود امیدوار است با کسب دومین پیروزی پیاپی بقای خود را در لیگ برتر قطعی کند و با روحیه بهتری به استقبال آخرین بازی فصل خود برود.

دیدار تیم های فولاد و پیکان از ساعت ۲۰ روز سه شنبه هشتم خردادماه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار