تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۹۴۰۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه خوزستان: شهید رییسی الگوی جدیدی از خدمت را به مسئولان معرفی کرد
 

 فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: شهید رییسی الگوی جدیدی از خدمت را به مسئولان نظام و مردم معرفی کرد و امیدواریم این مسیر پرقدرت ادامه داشته باشد.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور شهادت آیت الله رییسی را ضایعه بزرگی برای کشور دانست و افزود: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، در دنیا غیرقابل باور بود و چشم ها را به خود خیره کرد.

وی اظهار کرد: عشق و علاقه مردم به رییس جمهور خدوم و حضور حماسی آنها در مراسم تشییع، کشور ما را بیمه کرد.

سردار شاهوارپور گفت: امروز همه متوجه شده اند که مسئولان درجه یک نظام به دنبال خدمت صادقانه به مردم هستند و همین موضوع باعث شد تا حدود یکصد هیات از سراسر دنیا وارد کشور شده و به رییس جمهور مجاهد و پرتلاش ما ادای احترام کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: با گذشت چند روز از شهادت آیت الله رییسی، همچنان مراسمات گرامیداشت شهدای خدمت توسط اقشار مختلف مردمی در حال برگزاری است که نشان از قدردانی ملت شریف ایران اسلامی است

وی ابراز امیدواری کرد: رهروان این شهید بزرگوار، همین مسیر را ادامه داده تا کشور ما بتواند از موانع پیش رو عبور کند.

 سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان یک‌شنبه ۳۰ خرداد ماه برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود که در مسیر بازگشت بالگرد حامل وی و همراهانش در جنگل دیزمار در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شده و در منطقه کوهستانی شمال غربی ایران به شهادت رسید.

آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان رییس جمهور در این بالگرد از شهدای این حادثه بودند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار