تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۹۳۹۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب سرپرست جدید اداره کل پست خوزستان

 با حضور عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست، سرپرست جدید اداره کل پست خوزستان منصوب و معرفی شد.

 ظهر امروز شنبه مراسم انتصاب و معارفه سرپرست جدید اداره کل پست خوزستان با حضور «محمدرضا پاکدل» عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست کشور، «محمدراضی جلالی» معاون اقتصادی استاندار خوزستان وو جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست کشور در این مراسم، فرصت خدمت صادقانه و بی منت به مردم به ویژه در شرکت ملی پست را هدیه‌ای الهی و مصداق مجاهدت دانست و گفت: هدف از تحول در شبکه پستی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و هوشمندسازی زیرساخت‌ها و فرآیندها، تأمین رضایت مردم با ارائه خدمات مطلوب است.

وی افزود: هوشمند سازی خدمات علاوه بر تأمین رضایت مشتریان از خدمات دولت، بهبود معیشت و رفاه همکاران را هم به دنبال خواهد داشت.

پاکدل ادامه داد: تمرکز بر تجارت الکترونیک و حمایت از تولید کنندگان به ویژه در حوزه مشاغل خانگی از الزامات رشد اقتصاد دیجیتال است که حمایت مسئولان استانی را در راستای توسعه زیرساخت‌های مناسب برای ایجاد هاب هوشمند پستی می‌طلبد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان در این مراسم به ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و فناور در کنار توانمندی شرکت ملی پست اشاره و بر هم افزایی پارک علم و فناوری و پست استان برای هوشمندسازی فرایندها در ارائه خدمات پستی تاکید کرد.

وی ضمن اعلام حمایت از برنامه شرکت ملی پست برای ایجاد هاب پستی هوشمند جنوب غرب کشور، پیشنهاد ایجاد شهرک لجستیک پستی را با افق بلند مدت در خوزستان مطرح کرد.

به گزارش مهر، در این مراسم «حمیدرضا فضلعلی پور» به عنوان سرپرست جدید اداره کل پست خوزستان معرفی و از زحمات «مهران حموله» مدیرکل پیشین پست استان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار