تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۲۹۳۹۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
مشکلی در روند امتحانات نهایی خوزستان گزارش نشده است
 
مشکلی در روند امتحانات نهایی خوزستان گزارش نشده است

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از روند خوب برگزاری امتحانات نهایی در سطح استان خبر داد.

عبدالله حبیبی امروز (۵ خردادماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به شرکت ۱۴۰ هزار نفر در امتحانات نهایی، در خصوص آخرین وضعیت برگزاری امتحانات اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده‌شده از دو ماه قبل، ۵۸۰ حوزه امتحانی در استان خوزستان برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است. هر چند خوزستان از نظر آمار دانش‌آموزی سومین استان کشور است اما خوزستان بیشترین تعداد حوزه‌های امتحانی در سراسر کشور را دارد و این شرایط کار مضاعفی بر دوش ما گذاشته است.

وی افزود: در هفته گذشته تیم‌های بازرسی و نظارت از ۴۰ منطقه در سراسر استان خوزستان سرکشی کردند و در صورت مشاهده موردی تذکرات لازم را دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در روز جمعه گذشته ۲۲ تیم بازرسی به همه مناطق اعزام شدند و هم‌اکنون نیز در هر حوزه امتحانی یک نفر از اداره‌کل آموزش و پرورش به عنوان معین و از هر منطقه نیز یک نفر در محل حوزه مستقر هستند تا در صورت بروز مشکل، مورد به سرعت برطرف شود.

وی ادامه داد: امتحان پایه یازدهم برگزار شده و در حال آماده شدن برای برگزاری امتحانات پایه دهم هستیم. تاکنون هیچ مشکلی از هیچ حوزه‌ای گزارش نشده است. خوشبختانه سؤالات به موقع دریافت شدند و دانش‌آموزان در محیطی کاملاً امن و آرام امتحانات خود را دادند.

حبیبی با اشاره به تجهیز سالن‌های امتحانات به دوربین گفت: با توجه به گرمای هوای خوزستان تمام تلاش خود را کردیم تا از نظر سرمایشی سالن‌های محل امتحانات و کلاس‌ها به سیستم سرمایشی مجهز باشند و دانش‌آموزان در فضای خنک امتحان بدهند.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود دانش‌آموزان به موقع سر جلسه امتحان حاضر شوند زیرا اگر بعد از زمان مقرر در حوزه امتحانی حضور پیدا کنند قطعاً از امتحان محروم خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تاکنون از روند برگزاری آزمون رضایت داریم و امیدواریم این آزمون‌ها سوابق خوبی برای دانش‌آموزان ایجاد کند و دانش‌آموزان بتوانند رتبه‌های خوبی در کنکور به دست بیاورند و در دانشگاه‌های خوب کشور تحصیل کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار