تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۲۹۳۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس کل دادگستری خوزستان:
اقدام قضایی لازم درخصوص پرونده گلباران دزفول در حال انجام است
اقدام قضایی لازم درخصوص پرونده گلباران دزفول در حال انجام است

 رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه پرونده قضایی درخصوص گلباران دزفول تشکیل شده است، گفت: اقدام قضایی لازم درخصوص پرونده این شرکت در حال انجام است. 

 علی دهقانی روز جمعه در جمع مالباختگان گلباران دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: دستگاه قضایی در خصوص پرونده گلباران به وظایف و تکالیف خود عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه اولویت ما پرداخت سپرده سرمایه گذاران است، ادامه داد: اقدامات خوبی درخصوص پرداخت مطالبات سپرده گذاران انجام و بخشی از مطالبات پرداخت شده و بخشی باقی مانده است.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: سایر اقدامات قضایی نظیر توقیف اموال و حتی بازداشت افرادی که در این پرونده مورد شکایت هستند درصورت نیاز انجام خواهد شد و هیچ جای نگرانی نیست.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی به صورت ویژه پیگیر این پرونده است، افزود: پرداخت سپرده سپرده گذاران در اسرع وقت پیگیری قانونی و قضایی می‌شود.

اموال هیات مدیره گلباران توقیف شده است

دادستان عمومی و انقلاب دزفول نیز در جمع مالباختگان گلباران گفت: انتهای سال ۱۴۰۱ که متوجه شدیم احتمالا گلباران دچار مشکل شود، از مدیرعامل خواستیم پذیرش سپرده را متوقف کند.

مهدی آماده افزود: با توجه به وجود مستندات، نزدیک به سه هزار نفر از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون تسویه حساب شده‌اند.

وی با بیان اینکه تمام اموال اعضای هیات مدیره شرکت نیوساید گستر(گلباران) نظیر ساختمان مجتمع به صورت سیستمی توقیف شده است، ادامه داد: اموال به اندازه کافی توقیف شده و پرونده قضایی با ۸۰۰ شاکی در جریان است.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول درخصوص تسهیلات گلباران اظهارکرد: قرار بود نشست بانک ملت درخصوص تسهیلات حدود سه هزار میلیارد تومانی روز سه شنبه گذشته برگزار شود که به دلیل حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور و تعطیلی برگزار نشد.

وی با بیان اینکه ضمانت این تسهیلات، مجموعه گلباران است، افزود: ادامه درخواست از هیات مدیره بانک ملت در جریان است که اگر به نتیجه نرسید بازداشت هیات مدیره در دستور کار قرار می‌گیرد.

آماده گفت: تلاش بر این این که با تسهیل در فرآیند اخذ تسهیلات مطالبات سپرده گذاران پرداخت شود چراکه درغیر این صورت پرداخت از طریق فروش اموال به دلیل زمانبر بودن فرآیند قضایی مشمول زمان می‌شود.

وی با بیان اینکه همواره پاسخگوی نمایندگان سپرده گذاران گلباران بوده‌ام، افزود: انتظار می‌رود سپرده گذاران ۱۰ روز دیگر برای اخذ تسهیلات و بازگشت سرمایه سپرده گذاران صبر کنند.

به گزارش ایرنا مالباختگان گلباران و هلدینگ خانواده من ظهر امروز ابتدا مقابل مصلای امام علی(ع) دزفول حضور یافتند و خواستار پیگیری مسوولان برای بازگشت سرمایه خود شدند.

اقدام قضایی لازم درخصوص پرونده گلباران دزفول در حال انجام است

حجت الاسلام محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و حجت الاسلام مسعود بهرام پور امام جمعه دزفول در جمع این مالباختگان حاضر شدند و به درد دل آنها گوش دادند.

حجت الاسلام موسوی فرد به مالباختگان برای پیگیری موضوع اطمینان خاطر داد و از آنها خواست نمایندگانی تعیین و برای پیگیری موضوع به مسجد رضوان آخر آسفالت اهواز مراجعه کنند تا بررسی و پیگیری بیشتری صورت گیرد.

این مالباختگان در جریان برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان در مصلای دزفول به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول نیز حاضر و خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده‌های خود شدند.

به گزارش ایرنا مجتمع تجاری تفریحی گلباران در شهریور ماه ۱۳۹۸ در هشت طبقه و بالغ بر ۲۴ هزار متر مربع فضای خالص در دزفول به بهره برداری رسید.

انتشار شایعه ورشکستگی شرکت نیوساید گستر ایرانیان موسوم به هایپرمارکت گلباران دزفول از اوایل سال گذشته موجب خروج سنگین سرمایه از این شرکت توسط سهامداران شد.

:
:
:
آخرین اخبار