تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۲۹۳۸۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان: رئیس جمهوری همتراز شهید رئیسی باید انتخاب شود
امام جمعه آبادان: رئیس جمهوری همتراز شهید رئیسی باید انتخاب شود

  امام جمعه آبادان گفت: آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور ولایی بود و مقابل دشمنان با صلابت و با مردم با مهربانی برخورد می‌کرد و باید شخصی همتراز ایشان انتخاب شود.

 حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر با اشاره به عزادار بودن ملت در پی شهادت آیت الله رییسی افزود: وظیفه هر مسلمانی در این مصیبت‌ها صبوری است.

وی با بیان اینکه وظایفی بعد از این حادثه متوجه ما است، ادامه داد: انتخاب یک رئیس جمهور همچون آیت الله رئیسی ضروری است و باید فردی با شاخصه‌های وی انتخاب شود.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به شخصیت مخلص، ولایتمدار، ساده زیست و مردم دار آیت الله رییسی گفت: بعد از شهادت این عزیز متوجه شدیم چه کسی را از دست داده‌ایم البته ابعاد این مرد الهی را بهتر خواهیم شناخت.

وی خدمت صادقانه را میراث آیت الله رئیسی دانست و ادامه داد: قبل از ریاست وی فرهنگ تجمل‌گرایی در حکومتی که نظام جمهوری اسلامی است رواج یافته بود حال آنکه رئیسی خدمت جهادی و بی منت داشت.

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه ملت ایران در آیین تشییع وفاداری خود را ثابت کردند، اظهارکرد: مسئولان نیز باید آیت الله رئیسی را الگو قرار دهند و همدلی با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با اشاره با افتتاح مجلس دوازدهم گفت: همدلی مجلس و دولت اتفاق مثبتی خواهد بود؛ نمایندگان باید نظارت دقیق داشته باشند.

خطیب جمعه آبادان گفت: برخی نمایندگان به این نصیحت‌ها گوش نمی‌دهند و با دخالت در عزل و نصب‌ها، حرف رهبر را گوش نمی‌دهند.

وی افزود: شرط عاقبت به خیری ارادت و اطاعت از رهبر است و آیت الله رئیسی در روز ولادت اختر هشتم با اطاعت از رهبری به عاقبت بخیری رسید.

امام جمعه آبادان اظهارکرد: آیت الله رییسی در راه خدمت به خلق الله به شهادت رسید و ملت برای ایشان کم نگذاشت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار