تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۲۹۳۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیین سوگواری شهیدان خدمت در آبادان برگزار شد

آیین سوگواری شهیدان خدمت در آبادان برگزار شد

 آیین بزرگداشت رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی و هیات همراه با حضور مردم و عشایر شهرستان آبادان برگزار شد.

  مردم شهید پرور و سران عشایر و طوایف شهرستان آبادان روز چهارشنبه با برپایی آیین عزاداری و سوگواری یاد و خاطره خادم الرضا (ع) آیت الله رئیسی و همراهانش را گرامی داشتند.

اقشار مختلف مردم با حضور خود از خدمات ارزشمند شهید آیت‌الله رئیسی رییس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران قدردانی و بر ادامه راه او تأکید کردند و عشایر عرب در این آیین بیرق‌های عشیره خود را به یاد رییس جمهور شهید و همراهانش برافراشتند.

امام جمعه آبادان در این آیین با تسلیت شهادت شهدای خدمت گفت: آیت الله رئیسی در همه لحظات، خادم اسلام بود و شبانه روز به صورت انقلابی و جهادی برای خدمت بی‌منت به مردم تلاش می‌کرد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی افزود: آیت‌الله رئیسی سرباز مخلص ولایت بود و در تمام امور، منویات رهبر معظم انقلاب را مد نظر داشت و در راه خدمت به مردم شهید و ماندگار شد.

وی ادامه داد: رییس جمهور شهید بسیار دغدغه معیشت مردم و جوانان را داشت و خیلی از کارخانه های تعطیل شده را احیا کرد که این راه او باید با قدرت ادامه پیدا کند.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان روز یکشنبه ۳۰ خرداد ماه برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود که در مسیر بازگشت بالگرد حامل وی و همراهانش دچار سانحه شد و در منطقه کوهستانی ورزقان در شمال غربی ایران به شهادت رسید.

آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند نفر دیگر از همراهان رییس جمهور در این بالگرد از شهدای این حادثه بودند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار