تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۲۹۳۳۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درآمد روزانه ۱۰۰ دلار با پخش کوله پشتی
پخش کوله پشتی، شاید در نگاه اول کاری ساده با درآمدی محدود تلقی شود اما ظرافت‌هایی در این میان وجود دارد که شناخت و استفاده از آنها می‌تواند؛ درآمد این شغل را به شکلی چشمگیر افزایش دهد.

پخش کوله پشتی، شاید در نگاه اول کاری ساده با درآمدی محدود تلقی شود اما ظرافت‌هایی در این میان وجود دارد که شناخت و استفاده از آنها می‌تواند؛ درآمد این شغل را به شکلی چشمگیر افزایش دهد.

کوله پشتی و کیف زنانه، امروزه دیگر تنها به عنوان کالاهایی برای انتقال وسایل شخصی مطرح نیستند و برخی از طراحان مد، از این محصولات به عنوان بخشی از استایل فرد یاد می‌کنند.

این موضوع به خصوص در مورد کیف زنانه پررنگ‌تر است.

نکاتی که می‌تواند فعالیت در پخش کوله پشتی یا تولیدی کیف زنانه را از کاری معمولی به کاری در سود یا حتی کاری با درآمد ۱۰۰‌ دلار تبدیل کند؛ در دو بخش عمده قابل تقسیم بندی هستند. اول فعالیت مداوم و هوشمندانه در بازار و دوم جلب اعتماد تولیدکنندگان.

برترین مراکز تولیدی کوله پشتی

فعالیت هوشمندانه در بازار، دریچه کسب سود در پخش کوله پشتی

شما احتمالا افراد زیادی را بشناسید که در بازار فعالیت می‌کنند و شاید این افراد بارها پیش شما از عدم کسب سود مناسب و اصطلاحا «خوب نبودن بازار» صحبت کرده باشند. علت اصلی این موضوع چیست؟ علت اصلی این است که شکل فعالیت در بازار ایران، به خصوص در حوزه پخش کوله ، به صورت سنتی و بدون برنامه‌ریزی مالی دقیق است و معمولا افراد به شکل نیازها و مواردی مثل تغییر سلایق، تغییر نسل و صنعت مد، بی‌توجه هستند.

برای کسب سود مناسب از پخش کوله پشتی، اولین قدم، شناخت و فعالیت هوشمندانه در بازار است.

منظور از فعالیت هوشمندانه این است که شما بتوانید برای هر فعالیت خود در بازار و رد کردن یا قبول کردن معامله‌ای، علتی منطقی داشته باشید که در راستای هدفی بلند مدت است.

برای مثال شما قصد دارید تا به عنوان ارائه دهنده کالاهای خاص در حوزه تولیدی کیف زنانه و پخش کوله پشتی فعالیت کنید. در حقیقت شما تصمیم دارید تا گروهی خاص را به عنوان جامعه هدف انتخاب کرده و کالاهایی مختص آنها به بازار ارائه دهید. طبیعتا شما روی هر محصول شود بیشتری خواهید داشت اما تعداد مشتریان شما محدود خواهد بود.

اما اگر شما تصمیم بگیرید که سراغ عام‌ترین و رایج‌ترین سلیقه بازار بروید و سعی کنید با ارائه محصولات با قیمت کمتر، سهم خود را از بازار افزایش دهید؛ طبیعتا نمی‌توانید حاشیه سود بالایی در مورد هر محصول داشته باشید. اینجاست که بحث انتخاب استراتژی مطرح می‌شود. البته همه چیز به خواست شما بستگی ندارد! برای مثال ممکن است شما راه دوم را انتخاب کرده باشید اما فعالانی در بازار پخش کوله پشتی باشند؛ که محصولات خود را با قیمتی پایین ارائه دهند و شما توانایی رقابت با آنها را نداشته باشید.

تولیدی کوله با شرایط عالی

 

حقیقت هم این است که شکستن قیمت در بازار، تا حد زیادی به منابع مالی و میزان سرمایه وابسته است و حالتی مکانیکی دارد که خلاقیت در آن چندان راه‌گشا نیست اما این موضوع به معنای عدم امکان پذیری چنین اتفاقی نیست. اما اگر به تازگی قصد ورود به بازار پخش کوله پشتی را دارید؛ پیشنهاد ما استراتژی اول است که بیشتر بر ایده و خلاقیت استوار است و می‌تواند شما را به برندی خاص در بازار تبدیل نماید.

پس از تعیین استراتژی باید شیوه‌های پیاده‌سازی آن را شناخت. برای مورد اول می‌توان شیوه‌هایی مثل ارائه مدل‌های جدید در پخش کوله پشتی، ساده‌تر کردن دسترسی مشتریان به کالاها از طریق بازاریابی مجازی، تبلیغات هدفمند برای مشتریان هدف، توجه به صنعت مد و توجه به نیازهای جدید مصرف کنندگان را نام برد. گفتیم که پیاده سازی استراتژی دوم، بیش از خلاقیت، به توان مالی و سرمایه نیاز دارد و اگر قصد انجام چنین کاری را دارید؛ حتما با متخصصین مالی و حسابداری مشورت نمایید.

 

جلب اعتماد تولیدکنندگان، تامین همیشگی!

اگر برای اولین بار به یک تولیدی کیف زنانه سر بزنید؛ از تفاوت قیمت بازار و قیمت تولیدی شگفت زده خواهید شد. در حقیقت تولید کنندگان کالای خود را به بهایی بسیار کمتر از آنچه در بازار به فروش می‌رسد در اختیار شما قرار خواهند داد؛ به شرطی که بتوانید اعتماد آنها را جلب نمایید.

جلب اعتماد تولید کننده از این نظر حائز اهمیت است که شما همواره به محصول مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت. این موضوع چه در مورد تولیدی کیف زنانه، پخش کوله پشتی و چه هر فعالیت دیگری بسیار مهم است. در حقیقت یکی از دلایل شکست خوردن افراد در بازار، همین عدم توانایی در تامین محصول است.

برای مثال شما هزینه‌های زیادی انجام می‌دهید و موفق می‌شوید تا نوع خاصی از کیف یا کوله پشتی را در بازار محبوب کنید و وقتی نگاه مصرف کنندگان به سمت این کالا برگشت و خواستار آن شدند؛ به هر دلیلی از جمله عدم توانایی مالی و... نمی‌توانید کالا را به بازار ارائه دهید و در نتیجه رقبای شما، به سود خواهند رسید.

در چنین مواردی اگر شما توانسته باشید با فعالیتی صادقانه و منصفانه در طول زمان، اعتماد تولید کننده را جلب کنید؛ دیگر نگرانی و دغدغه‌ای برای شما وجود نخواهد داشت.

پخش کوله با قیمت عالی

سودآوری مضاعف در پخش کوله پشتی

تا اینجا در مورد این صحبت کردیم پخش کوله پشتی با توجه به استراتژی انتخاب شده، می‌تواند از شیوه‌های مختلفی دنبال شود و گفتیم که تمرکز روی کاهش قیمت، به علت نیاز به سرمایه بالا، به سختی امکان‌پذیر است. اما استفاده از خلاقیت در کار می‌تواند شما را به درآمدی سرشار برساند.

نکته‌ای که بسیاری از فعالان پخش کوله پشتی و تولیدی کیف از آن غافل هستند یا آن را دور از دسترس می‌بینند؛ بازار جهانی است! حقیقت این است که در گذشته و با توجه به شکل بازار، فکر کردن به چنین مواردی، بدون در دست داشتن سرمایه‌ای قابل توجه، دیوانگی به نظر می‌رسید.

امروزه اما با وجود مارکت‌های بین‌المللی و امکان انتقال پول از طریق پی‌پال و نظیر آن و همچنین بازارهای خرده فروشی آنلاین مانند آمازون، بازار جهانی پیش از هر زمان دیگری در دسترس است. از سوی دیگر شما می‌توانید از طریق صفحات مجازی به تبلیغ و بازاریابی برای خود بپردازید. به یاد داشته باشید که با توجه به پایین بودن بهای کالا در داخل کشور ( بر اساس دلار، یعنی یک کوله ۵۰۰ هزار تومانی تنها ۱۰ دلار بها خواهد داشت) شما محصول خود را به قیمتی مناسب‌تر در دسترس قرار خواهید داد.

از سوی دیگر در مورد تولیدی کوله یا کیف زنانه هم باید گفت که این محصولات در گذشته بیشتر جنبه کاربردی داشتند و امروزه وجه زیبایی و مد آنها نیز، به اندازه کاربردی بودن این محصولات مهم است. این نکته از آنجا حائز اهمیت است که اگر شما بتوانید کوله پشتی یا کیف زنانه را با طراحی جذابی ارائه دهید؛ مشتری در هر جای دنیا به این فکر نخواهد کرد که فلان کوله یا کیف با طرح دیگری که جذابیت کمتری از طرح شما دارد؛ همان کاربری دارد. بلکه طرح و شکل کوله یا کیف است که اهمیت پیدا می‌کند.

در نهایت، پخش کوله پشتی به صورت عمده یا فعالیت در حوزه تولیدی کیف زنانه، با توجه به شکل جدید بازار و قابلیت‌ها و فرصت‌های نوین در دسترس، می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای راه‌اندازی یک کسب و کار سودآور و پردرآمد باشد.

:
:
:
آخرین اخبار