تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۹۳۳۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای طرح محرومیت زدایی در منطقه شطیط آبادان
اجرای طرح محرومیت زدایی در منطقه شطیط آبادان

  مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آبادان از اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در مناطق کمتر برخوردار خبر داد و گفت: محله کم برخوردار شطیط نخستین مقصد گروه‌های جهادی در قالب اجرای این طرح در این شهرستان است.

علی آلبوسوادی اظهار کرد: گروه‌های جهادی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی عمرانی و پزشکی، میان مردم منطقه شطیط حاضر شدند و طرح‌های عمرانی، اشتغال زایی، زیباسازی فضای شهر و نخاله برداری به اجرا گذاشتند.

وی به حضور گروه‌های جهادی جامعه پزشکی در محله محروم شیطط اشاره کرد و بیان کرد: پزشکان متخصص ارتوپدی، داخلی و پزشکی عمومی بیماران در منطقه شطیط را به صورت رایگان معاینه و درمان می‌کنند.

آلبوسوادی گفت:با توجه به بافت منطقه شطیط منازلی که نیاز به تعمیرات داشته باشد نیز توسط گروه‌های جهادی تعمیر و مرمت می‌شود و تعمیر وگازگیری کولرهای منازل خانوادهای کم برخوردار و محروم و توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی و پخت و توزیع غذای گرم نیز در دستور کار قرار گرفته است


وی افزود: گروه‌های جهادی در بخش کشاورزی پروش آبزیان، قارچ و صنایع درستی را به مردم آموزش تا با اجرای آنها درآمدزایی برسند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت:در روز پایانی اجرای این طرح محله محور از خدام امام رضا(ع) در آبادان، برنامه‌های متنوع مرثیه سرایی و شعر عربی در منطقه محروم شطیط برگزار خواهد شد.

وی افزود: سعی بر این است تا این طرح در مناطق محروم دیگر شهر آبادان از جمله علوانیه، کوی ملت و کشتارگاره نیز به صورت ماهیانه برگزار شود و پس از آن مناطق روستایی نیز اجرا خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار