تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۲۹۳۳۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موکبی که حلقه میانی مردم و مسئولین شد

 

هیت الرضا شهرستان بهبهان هرساله در ایام دهه کرامت با برپایی موکب و برنامه های متنوع عاشقان امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را گرد هم جمع می آورد.

 به مناسبت فرارسیدن ایام دهه کرامت هرساله هیت الرضا شهرستان بهبهان به مدت ده شب موکب پذیرایی همراه با برنامه های گوناگون و متنوع اجرا می کند.محمد یکی از اعضای هیت الرضا بهبهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر وجود حلقه های میانی در جامعه جهت تبین فرهنگ انقلاب در بین مردم، امسال تصمیم گرفته شده در ابتکاری جدید در موکب هیت الرضا غرفه ای به نام میز خدمت ایجاد شود.وی در ادامه افزود: غرفه میز خدمت با حضور مسئولین و مدیران شهرستان بهبهان برای دسترسی آسان مردم به مسئولین جهت بیان مشکلات و مطالبات آنها است.

محمد بیان کرد: در جلسات هماهنگی و برنامه ریزی هیت الرضا سعی می‌کنیم برنامه به نحوی باشه که بیشتر جذب مخاطب و همچنین تاثیرگذاری را داشته باشد و باتوجه به وجود دغدغه حل مشکلات مردم و تاکید مقام معظم رهبری در ایجاد حلقه های میانی ایده غرفه خدمت مسئولین راه اندازی شد.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: هر شب با دعوت از یک مسئول و اطلاع رسانی و همچنین با استقبال خوب مردم برگزار می شود.محمد افزود: پنج شب اول غرفه میز خدمت با حضور نماینده مجلس، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر، فرمانده نیروی انتظامی و دادستان و همچنین در پنج شب بعدی با حضور پزشک متخصص جهت معاینه مردم برپا می باشد.
وی در بیان دیگر برنامه های هیت الرضا بهبهان افزود: یکی دیگر از برنامه ها که با استقبال خوبی همراه بوده غرفه خانواده است که شامل کارگاه خانواده جهت تربیت کودکان، روانشناسی خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی و هچنین کلاس نقاشی و فضای بازی کودکان است.

محمد در بیان هدف از برگزاری برنامه های هیت الرضا بهبهان تصریح کرد: برپایی موکب دهه کرامت قریب به ده سال است که با حضور جمعی از عاشقان امام رضا(ع) برپا است و دغدغه اصلی ما تبین فرهنگ اهل بیت (ع) در بین مردم می باشد.

:
:
:
آخرین اخبار