تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۲۹۳۳۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضاییان: استقلال از تک موقعیت خود استفاده کرد/ بنیادی‌فر گفت لباس‌ها به هم شبیه است
رضاییان: استقلال از تک موقعیت خود استفاده کرد/ بنیادی‌فر گفت لباس‌ها به هم شبیه است

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: استقلال از تک موقعیت خود استفاده کرد و به برتری رسید. اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم در این بازی نیز امتیاز بگیریم. 

  بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص حواشی پیش از دیدار این تیم با استقلال تهران بیان کرد: اصلا فکر نمی‌کنم چیز خاصی شده باشد که اینقدر به آن دامن زدند. استقلال میزبان بود و ما نیز مهمان و می‌خواستم با لباس مشکلی بازی کنیم و در جلسه هماهنگی نیز استفاده از این لباس تایید شد. موعود بنیادی‌فر پیش از بازی با ما صحبت کرد که رنگ‌ها شبیه هم است. تعویض کنید و ما نیز قبل کردیم. این حرف ها نه در شان فولاد است نه در شان فوتبال ایران. چیزی نیست که به آن بپردازیم.

وی در واکنش به وضعیت کنونی فولاد در جدول رده‌بندی این فصل و احتمال سقوط این تیم نیز گفت: این اتفاقات در فوتبال همیشه بوده و رخ می‌دهد. تیم‌های بزرگ این اتفاقات را پشت سر گذاشتند و بالا و پایین همیشه بوده است. بازیکنان و هواداران درک کردند و ما نباید به عقب برگردیم و باید در کنار هم این تیم را ضمن احترام به رقبا در لیگ حفظ کنیم. در بازی امروز نیز استقلال به دنبال حفظ صدرنشینی خود بود و با حمایت هواداران خود همه ‌کار کرد. ما نیز دنبال حداقل امتیاز بودیم ولی استقلال از تک موقعیت خود استفاده کرد و به برتری رسید. اگر کمی دقت می‌کردیم به خصوص شیمبا اگر ضربه آخر را کمی بهتر می‌زد می‌توانستیم در این بازی نیز امتیاز بگیریم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار